Koser meg med mage

moongirl74

Elsker forumet
Må bare få sagt at jeg er ikke lei enda, heldigvis....siden jeg har alt mellom 5 og 9 uker igjen! [:)] Koser meg med babyspark. Elsker å ligge å kjenner og se på magen min. De har ikke begynt å gjøre vondt enda. Kanskje jeg slipper unna det denne gangen [;)]. Har litt sviende smerte i ribbeina noen ganger, men på langt nær sånn som jeg husker fra sist. Men det kan jo enda komme.....[8|]

Ryggen (prolapset) mitt kjenner jeg nesten ingenting til til nå i forholdt til før jeg ble gravid. Tror tyngdepunktet har forflyttet seg slik at nervene ikke ligger like mye i klem. Derimot plages jeg en del med bekkenet, men antagelig ikke noe værre enn de fleste andre. Kan ikke være i byen mer enn en times tid, og kan ikke sitte rett opp og ned noe særlig (ligger mest). Må ta masse liggepauser i løpet av dagen, men...null problem det egentlig.

Jeg spådde meg selv til sengeliggende fra tidlig i svangerskapet, og må bare si at dette har gått over all forventning! Gjør jo litt husarbeid til og med [;)]

Antagelig har tidlig sykemleding vært stor hjelp. Jeg har fått styrt dagene mine selv, og de dagene jeg har hatt mye plager har jeg tatt det med ro.

Og enda en ting, plutselig nå så sover jeg hele natten! Er ikke oppe på do på 8-9 timer [:D] Det varer sikkert ikke så lenge, men har ikke plagdes så mye med dogåing på natten. Lillegutt ligger høyt i magen min.

Jepp, jeg er heldig!

Gleder meg selvfølgelig til å ha ett normalt sexliv igjen, slippe halsbrann, slippe fordøyelsesproblemer, slippe bekkenplager, få lov til å spise mer mat, gå laaange turer i skog og mark, drikke kaffe, ta meg en dusj uten å være utslitt etterpå, ta meg noen iskalde pils....og sikkert masse annet. Men..

Jeg er KJEMPEFORNØYD med svangerskapet mitt [:D]

ORIGINAL: Caitlyn

Deilig å ha det slik[:D]
Jeg er ikke så lei, men jeg gleder meg sånn til å få møte lillemann, og i dag er det bare 14 dager igjen[:D]  (planlagt keisersnitt)

Så heldig du er!! 2 uker er jo NOTHING! [:D][:D] weeeeee!!! [;)]

Joda, gleder meg selvfølgelig masse og er til tider litt utålmodig [;)] Men er bare så overrasket over hvor bra det har gått [:)]

ORIGINAL: eplet

Good for you! På tross av plager er det jo bra du er så positiv. Kanskje fordi man ser lyset i tunnelen ikke så langt unna.
Jeg har også sovet bedre siste to nettene, og faktisk ikke flydd på do annenhver time som jeg har gjort de siste ukene. Så rart...

Ja kanskje det er fordi det er ganske nært nå....er ikke uoverkommelig å tenke tanken på å gå sånn som dette noen uker til [;)]

Back
Topp