Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åh, så digg! Heldiggris!Romle skrev:
Jeg sitter her og tar pause fra oppgaveskriving.![]()
Lurer på om jeg skal stikke bort på butikken en tur og kjøpe litt sjokolade, sånn for å trøste meg litt.

Jeg har sittet med puppen ute omtrent hele kvelden. Nå sover lillegutt, og jeg har kverka en hel pose sjokolade. Jeg er seriøst sjokoladeavhengig og må på avrusning!Lykkeliky skrev:

Har akkurat tatt meg et langt bad og sitter nå med musikk på full rulle og lader opp til nattevakt...Knerthen skrev:
Drømmeren skrev:
Har akkurat tatt meg et langt bad og sitter nå med musikk på full rulle og lader opp til nattevakt...Knerthen skrev:
Hørtes digg ut med ett bad... savner å kunne legge meg i ett badekar jeg... greit å lade opp med musikk da
Kose deg masse på nattevakt
Sitter og titter bort på vinen og lurer på å ta et glass.. eller to. Lang og... innholdsrik dag. Eller, uke, kan man egentlig si.Kittekat skrev:
Og så venter man på at Idol skal begynne igjen. Den nyhetpausen er fryktelig irriterende..
Jeg har sittet med puppen ute omtrent hele kvelden. Nå sover lillegutt, og jeg har kverka en hel pose sjokolade. Jeg er seriøst sjokoladeavhengig og må på avrusning!Lykkeliky skrev: