Koser meg hjemme i dag

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, lille gutten min er syk. Hjemme fra bhg både i går og i dag.. Han har ikke sovet på nesten to døgn, bare noen minutter i ny og ne. SÅ, nå har jeg lagt han og tror jammen han sovna :)
Jeg har parkert i sofa'n med litt cola og potetgull! Ja, det er ikke sunt, og ikke minst tidlig på morgenen... Men jeg syns jeg fortjener å kose meg litt etter noen søvnløse netter og dager fylt med sykdom :) Og ikke minst min egen "gravid syke"... Skal se jeg sovner etterhvert også, men først nyte stillheten og potetgullet mitt! :P Hehe!

Hva gjør dere andre damene, eller jentene i dag da? :)

Ja, lille gutten min er syk. Hjemme fra bhg både i går og i dag.. Han har ikke sovet på nesten to døgn, bare noen minutter i ny og ne. SÅ, nå har jeg lagt han og tror jammen han sovna :)
Jeg har parkert i sofa'n med litt cola og potetgull! Ja, det er ikke sunt, og ikke minst tidlig på morgenen... Men jeg syns jeg fortjener å kose meg litt etter noen søvnløse netter og dager fylt med sykdom :) Og ikke minst min egen "gravid syke"... Skal se jeg sovner etterhvert også, men først nyte stillheten og potetgullet mitt! :p Hehe!

Hva gjør dere andre damene, eller jentene i dag da? :)

Da syns jeg virkelig det er lov å kose seg litt :) Ikke bare bare når de små blir syke, god bedring til gutten din :)
Selv sitter jeg godt plantet i sofa'n da jeg også er syk.. Merker det er ekstra tungt å være syk når man er gravid :P hehe

Da syns jeg virkelig det er lov å kose seg litt :) Ikke bare bare når de små blir syke, god bedring til gutten din :)
Selv sitter jeg godt plantet i sofa'n da jeg også er syk.. Merker det er ekstra tungt å være syk når man er gravid :p hehe
Nei, det er ikke bare bare gitt... Men han er bedre i dag og feberfri, så blir jobb og bhg igjen i morgen :)
Usj, ja.. Man kjenner litt ekstra på sykdommen når man er gravid. Man er jo ofte slapp og sliten, og sikkert kvalm fra før av.. Da hjelper det ikke med masse annet i tillegg lissom! Masse god bedring til deg :)

Nei, det er ikke bare bare gitt... Men han er bedre i dag og feberfri, så blir jobb og bhg igjen i morgen :)
Usj, ja.. Man kjenner litt ekstra på sykdommen når man er gravid. Man er jo ofte slapp og sliten, og sikkert kvalm fra før av.. Da hjelper det ikke med masse annet i tillegg lissom! Masse god bedring til deg :)

Tusen takk :)

Kos deg meg potetgull og cola :) Her er det ritz-kjeks å vann for øyeblikket ;)

Så deilig, kos deg vidre ! :)

I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å gjøre litt her hjemme igjen.
Også fikk jeg så lyst på eplekake, så tusler vel inn å slenger sammen en kake om ikke lenge ;)

Så driver jeg å leiter litt desperat rundt etter noen som driver med privat ul.
Da jeg rett og slett ikke klarer å finne ro :P

Kos deg du som kan når du er hjemme :cool14 Jeg er hjemme også men veeeldig plaget med murringer og kvalme så det er ikke masse kos nei. Ligger akkurat nå på sofaen og spiser mandler. Og venter på at tiden skal gå slik at jeg kan komme meg ut til legetime kl 14.00 i dag :smiley-angry017

Jeg nyter stillheten og holder på med litt skolearbeid, holder på med et nettstudie :) Snart ferdig nå, og det blir godt :) Ellers skal jeg snart ut å gå med naboen i sola! :)

Kos deg meg potetgull og cola :) Her er det ritz-kjeks å vann for øyeblikket ;)
Blei ikke så mye potegull, ikke så mye jeg orker av gangen :P Ritz kjeks levde jeg på i starten sist også :P

Så deilig, kos deg vidre ! :)

I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å gjøre litt her hjemme igjen.
Også fikk jeg så lyst på eplekake, så tusler vel inn å slenger sammen en kake om ikke lenge ;)

Så driver jeg å leiter litt desperat rundt etter noen som driver med privat ul.
Da jeg rett og slett ikke klarer å finne ro :p
Skulle vel gjort litt jeg også, men gutten ville ikke akkurat sove lenge... Rakk så vidt å sovne litt selv før han våknet :P
Hørtes deilig ut med eplekake! :)
Greit å få sjekket at alt er ok når man er bekymret.. Får ul uansett jeg, fikk tidlig sist også. Legen min sender henvisning ti sykehuset. Stoor sjangs for å få tvillinger, og de vil finne ut av det så fort som mulig :) Så snart får vel jeg brev i posten tenker jeg :)

Kos deg du som kan når du er hjemme :cool14 Jeg er hjemme også men veeeldig plaget med murringer og kvalme så det er ikke masse kos nei. Ligger akkurat nå på sofaen og spiser mandler. Og venter på at tiden skal gå slik at jeg kan komme meg ut til legetime kl 14.00 i dag :smiley-angry017
Huffda, ikke noe godt! Lykke til hos legen :)

Jeg nyter stillheten og holder på med litt skolearbeid, holder på med et nettstudie :) Snart ferdig nå, og det blir godt :) Ellers skal jeg snart ut å gå med naboen i sola! :)
Da kan du gå en velfortjent tur i sola og nyte go'været etter å ha vært så flink :D

ligger på sofa og orker ingenting... har vært på helsestasjonen og veid og målt 2 åringen, deretter kjørt han i bhg, men venter egentlig bare på at de skal ringe for han var feberfri men veldig varm i dag... så han må vel hentes snart tenker jeg.
ser nå på håpløst naive kvinner på dr.phil og har mest lyst til å sove, men grier ikke når jeg bare tenker at bhg ringer sikkert hvert øyeblikk.

ligger på sofa og orker ingenting... har vært på helsestasjonen og veid og målt 2 åringen, deretter kjørt han i bhg, men venter egentlig bare på at de skal ringe for han var feberfri men veldig varm i dag... så han må vel hentes snart tenker jeg.
ser nå på håpløst naive kvinner på dr.phil og har mest lyst til å sove, men grier ikke når jeg bare tenker at bhg ringer sikkert hvert øyeblikk.
Åja, huff :( Får håpe du får slappet av litt til før dem evnt. ringer da :) Ser på det jeg også... :P

Back
Topp