Koser mannen mye med magen deres?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Min stryker og holder rundt den så ofte han kan <3 koselig :)

Min er litt redd for magen foreløpig tror jeg :D Sa han måtte kjenne i går for magen var helt spent der baby lå og da ble han litt satt ut på godt og vondt :P Så nei.... ;)

Nei ikke noe særlig egentlig. Ba han kjenne her om dagen for jeg kjente noe hardt på ene siden jeg antar er babyen. Da ble han veldig fasinert!

Ja, min kjære koser hele tiden! Trykker på den og holder rundt den :) og hver kveld kysser han magen god natt :)
Herlig <3

Nei ikke noe større! Vi snakker nr 3 her da, så han også har jo vært gjennom dette noen ganger, tihi...men han lurer veldig på når han kan kjenne sparkene utenpå da...venter på det! Men minste på 5 kjenner veldig og snakker til lille der inne:)

Ja, hver gang han ser at magen strutter ut så kommer han å stryker på den å snakker til den!:p
Nå har jeg vært ekstremt dårlig i en uke med kraftig hodepine, så idag ga han beskjed til den lille at h*n måtte slutte å være så slem med mamma :p haha!:) Han er så søt :)

Ja, litt! Merker at han blir mer og mer interessert i magen etterhvert som den blir større :) Han er ikke så veldig kosete (spesielt ikke ute i det offentlige), så er spent på hvordan det blir når magen blir en badeball :D

Ja koser litt av å til når jeg strutter forbi med magen:) og når vi ligger i senga:) jeg trur han gleder sæ:) beste <3

Nei ikke noe særlig egentlig. Ba han kjenne her om dagen for jeg kjente noe hardt på ene siden jeg antar er babyen. Da ble han veldig fasinert!

Kan du kjenne hvor bebien ligger? Hvor mange uker er du nå da? Kjenner ikke noe til det enda jg.. 18 uker i morra :/

Ja, han styrker og snakker med magen :) Veldig kos :)

Hver gang kjæresten ligger inntil meg legger han hånda på magen og sender noen gode tanker. Ellers stryker han innimellom også. Datteren koser og busser magen!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

kjæresten min er litt redd for å gjøre babyen vondt.. Han tør ikke å legge vekta av sin egen hånd oppå magen engang :P så han tar bare forsiktig ;)

Nei er ikke begynt å kose med magen enda, er liksom bare flesk å kose meg føler eg.
Sist koste han mye med magen når han kunne begynne å kjenne sparkene ;)

Kan du kjenne hvor bebien ligger? Hvor mange uker er du nå da? Kjenner ikke noe til det enda jg.. 18 uker i morra :/

Jeg er 18 +2 nå. Kjenner ikke så mye spark, bare kiling. Men kjenner noen ganger at ene siden av magen er hard mens den andre er myk. Det er da jeg gjetter at kanskje ryggen ligger der jeg kjenner. Ren gjetning!

Back
Topp