Koser du med magen?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Nå som magen har blitt så stor så koser jeg med den hele tiden. Jeg gjorde det tidligere å, men ikke så mye. Jeg klarer liksom ikke la vær, jeg må kose med den! Gleder meg så veldig til babyen kommer:love017

Koser dere med magen?

Nei, ikke jeg, men sambo gjør.

Jeg har som regel en hånd liggende på magen, men stryker den ikke. Bare hvis det er mye action inni der, eller det plutselig stikker ut en fot eller noe et sted ;)

har også ofte ei hånd liggendes på magen. her er det guttene som koser mest med magen og mannen holder rundt den når vi ser på tv eller har lagt oss

Mest når jeg sitter hviler det en hånd på magen :) Lillebror på 3,5 har i det siste blitt veldig kosete, stryker og nusser på magen nesten hver gang jeg er i nærheten :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Stryker på, dytter litt tilbake, klør. Hehe her er det mye kos. Prøver å nyte det skikkelig siden denne er siste gangen:-) husker jeg savnet magen etter forrige gang, kommer nok til å gjøre det denne gangen og. Hehe

Har ødelagt flere genser allerede. Sitter apatisk og sutter på isbiter og beveger håndflatene i sirkler på hver side av magen, samtidig som jeg vugger fram og tilbake og stirrer tomt ut i luften..

Stryker mest over den når det er bevegelser, og det er gutta mine som koser mest med den. Blir mest kos fra min side om kvelden, på jobb er man jo litt opptatt. Men har jo kollegaer som gjerne vil kjenne.

Stryker mest over den når det er bevegelser, og det er gutta mine som koser mest med den. Blir mest kos fra min side om kvelden, på jobb er man jo litt opptatt. Men har jo kollegaer som gjerne vil kjenne.
Jobber du fortsatt? Du er en helt!

Back
Topp