kosemosekosemoooooose tråd en grå Tirsdags kveld

KathMor

Forumet er livet
Si noe positivt og hyggeligt om personen over [:D][:D]

Suns du er en fantastisk mor! Å være alene store deler av tiden med to små barn er ikke bare bare!
*klem klem*

Synest Lene er en sprudlende å livlig jente, som er med på å lage koselig stemning her inne[:)]

Christine er ei Go jente med masse godt humør. En fest med deg tror jeg ikke er kjedelig! [8D] Og jeg håper at du kanskje stopper i Oslo en gang du er på vei til Charaina [;)]

Kathmor er ei kjempeflott jente som jaggu klarer seg godt alene i Oslo!! *Imponert*

Håper på Oslo-tur til våren!![:D]

ORIGINAL: KathMor

Christine er ei Go jente med masse godt humør. En fest med deg tror jeg ikke er kjedelig! [8D] Og jeg håper at du kanskje stopper i Oslo en gang du er på vei til Charaina [;)]

Carina må bare føde først, så kommer jeg og hun en tur på Karl Johann(?[;)]) og skal rocke villt[8D][8D]

MissMe
Du er sånn skikkelig flott husmor emne du tror jeg, flink til å lage mat, bake, ordne hjemme, fikse [:)] Så er du med på å lage BV til det koselig stedet det er!!

Kathmor er ei super dame, som jeg er veldig glad i.... svskapene mine hadde ikke vert de samme uten deg... min gode støttekontakt....[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

Kathmor er ei super dame, som jeg er veldig glad i.... svskapene mine hadde ikke vert de samme uten deg... min gode støttekontakt....[:D]

*blank i øynene*.... pokker ta deg som bor så langt borte!!! [:o].... Du er og ei super dame altså, virkelig! Og jeg husker enda hvor vi satt å sutra rundt sånn uke 16 - 18 og vi ikke hadde noe mager i det hele tatt... og hvor snurt jeg ble når du plutselig fikk mage og ikke jeg [8D]

Missme er en herlig jente som stråler av energi og selvsikkerhet[:)]. Ingen kjære mamma med hun ,skal ting gjøres så blir de gjort[:D].

Bebibooms er fryktelig talentfull og dødsvakker jente som ahr en herlig sønn[:)]

Tjukkaaa er ei skjønn og omtenksom jente med kjempegodt humør!! [:D]
Og ho veit hvordan ho vil ha det!![:)]

missme er ei kanon dame som er sååå snill mot alle rundt henne, har eit stort hjerte... også er hun så flink å fikse i hjemmet sitt...[:)] og flink til hobbyting.. [:D] 

Tjukka: Du er ei kjempe jente, og den fantastiske husmoren. Jeg er virkelig imponert over deg! Du fikser og ordner, studerer, lager så mye god mat og middager, fikser og ordner i hjemmet.. Du er bare Miss Fix_it du altså - HATTEN AV [:D]

Blir jo nesten flau av alle de koselige orda!! Dere er gode jenter!!![:)]

Bebibooms er ei knallvakker jenta med futt i! Du er kjempeflink å sy, hatten av alså, selvlært og greier!! Også har du ein nydelig sønn!!! Storsjarmør![:D]

Back
Topp