Kosemorgen

*Gullungene*

Forumet er livet
Fillip våkner i 07 tiden hver morgen, så pappaen bruker å ta med han i bhg rundt 08.15.
Da blir det kosetid for oss jentene hjemme [:)] Tror snuppa synes det er litt godt med slike morgener.
Jeg har skjelden forelesning før 10, så da kan vi dryge den litt lengre her hjemme (fri i dag).

Kos å ha litt egentid med de største og [:)][:)][:)]

"mamma, kan vi gå på kafe"?

Så koselig da..! [:)]
Alltid å ha litt tid med en og en av ungene.. I dag er Maren hjemme med meg, men hun er syk da.. Så det er ikke SÅ koselig.. [8D]

Her har morgenene vært kosetid for August og meg - når jeg har hatt fri har jeg hatt han her hjemme litt lenger og vi har tatt det litt med ro før levering... nå er det slutt på det da, han har vært full dag i barnehagen dene uka, men nå er han hjemme på andre dagen med kraftig forkjølelse.. vel - nå er det mest kraftig snørring [;)]

Kjære vene, Lene.
Er han snart 1 år?????

Guuuud, STOPP TIDEN!!!!!
Hjelpes, så foooort det har gått.

Bertine og jeg har ksot oss hver morgen siden mars vi.. og det er så deilig! Hun kommer inn til meg når hun våkner, og vi koser og prater en god stund før vi står opp..[:)] I tillegg koser vi oss med frokost og er treige på vei til bhg..[:D]

Så dette kommende året, skal bli så deilig! Med to gullunger i senga hver morgen![:)]

Så kjekt å kunne ha kvalitetstid med bare ett av barna[:)]
Lever lenge på slike morgener både mamma og barn[:D]

Back
Topp