Koselig opplevese med angel sound igjen :-)

Dunn

Forumet er livet
Igår kveld måtte vi bare lytte igjen 

Og mens vi hørte på den kom det plutselig et slag eller et spark i den, vi skvatt sånn begge to.. men den lille sa nok at nå var det nok

Så hælig[:D]
Brukte min for første ang her om dagen og fant hjertelyden med en gang!

Det høres så koselig ut!

Bestemte meg for ikke å kjøpe Angel Sound etter oppfordring fra sambo og søster, men nå angrer jeg litt. Har vært på flere Ul og hørt hjertet hos legen, men det går alltid to dager også bekymrer jeg meg igjen... Men det er kanskje tull å kjøpe det nå når jeg snart vil kjenne liv der inne?

Hørte på min i går jeg oxo, men er usikker på om det var min puls jeg hørte ikke babyens...

Hørte da noe... hihi!

ORIGINAL: sivabeth

Hørte på min i går jeg oxo, men er usikker på om det var min puls jeg hørte ikke babyens...

Hørte da noe... hihi!

Du hører ganske forskjell. Babyens er mye raskere...

Marie80: fremover får du nok høre den hos jm også, men altså den kostet 230kr på e-bay så gjør jo ikke noe  [:)] Sambo synes det er koselig han da. Skikkelig smiler til når han hører den.

Har ikke kjøpt noe på Ebay før jeg. Er det enkelt og raskt eller?

ORIGINAL: Marie80

Har ikke kjøpt noe på Ebay før jeg. Er det enkelt og raskt eller?

Tja, det er jo det. Men du må åpne paypal konto osv.

Jeg fikk hissigproppen til å hjelpe meg første gang.

jeg hadde bestilt en slik angelsound for lenge siden, men når jeg nå skulle betale den gikk det ikke, så jeg bestilte en ny, og den kom på 202,50 inkl frakt, er kjempe fornøyd, har også fått en beskjed om at den er sendt den 29, hvet ikke hvor lang tid det går før jeg har den, men gleder meg[:D]

Jeg var skikkelig i tvil på om jeg skulle kjøpe meg angel sound.. Men etter mye om og men så kjøpte jeg en på ebay! Jeg hadde ikke kjøpt noe der tidligere, men det var veldig greit! [:D] Fikk pakken i posten etter 1 uke! Det ble rundt 200 kr, verdt hver ei krone [:D] 

Jeg og sambo hører på hjertelyden innimellom nå...Og vi finner den hver gang! [:D] En nydelig lyd! Veldig betryggende å ha i hus egentlig! Men jeg begynte ikke å lete før i uke 15 eller noe!

Dunn: Gratulerer med å finne hjertelyden igjen! Det er virkelig magisk

Back
Topp