Koselig morgen

Tjukkaaa

Forumet er livet
Jeg kjørte Alis i barnehagen i halvmørket, og så nyfallt snø over hele vakre hønefoss, mens bilen luktet clementin (damen sat og spiste i baksetet[8D]) og for en deilig julefølelse jeg fikk!!! Herlig kjøretur dette!

Forøvrig kom vi til en diskusjon i bhg i går at kanskje Alis måtte komme tidligere i bhg,,, hunvirket å takle det dårlig å komme så sent og de gangene hun er sist har hunhatt dårligere dager medslåssing og biting...

Selv syntesjeg detvar en merkelig ide- flere barn koser seg med foreldrene på morningene og det trodde jeg var positivt[8|].

MEN sånn er barna forskjellige da[:D]. Da jeg leverte hun glidde hun rett inni en lek med en venninne og jeg merket selv hvor avslappet og tilfreds hunvar[:)][:)] så håper det vil hjelpe medtidligere start pådagen.

Hun hadde fortsatt clementin i gjen og ble tilbudt å sette seg ved bordet og spise opp - men niks- proppet alle 5 båtene i munnen og løp etter barna for å leke[:D][:D][:D]

Hørtes koselig ut! [:D]

Det er mange barn som reagerer på å komme sent, og mange barn syns det er stas å være en av de første, for så å ta i mot alle de andre barna når de kommer! Ikke så rart egentlig, man føler seg ofte mer av "gjengen" og har mer kontroll når man er først på jobb enn når man kommer litt for sent og det er bare kaos! [;)]

skjønner at du fikk julestemning av det, så koselig[:D]
Men det med å komme tidligere er nok sånn for mange barn, det som vand skriver at da er de der fra begynnelsen av, enn å komme mens de andre holder på med lek.
Jonatan blir levert seinere (10-11ca) to ganger i uka og noen ganger tar det litt tid før han kommer inn i lken sier de, mens når jeg leverer han kl 7.30 og han har med frokost syns han det er litt stas[:)]
Men jeg har ikke tenkt å levere han tidlig de dagene jeg jobber seint, vi koser oss sånn hjemme med litt barnetv sammen med frokosten, kan lese en bok, sove så lenge vi vil osv., så kos deg med de morgenene du[:)]

ORIGINAL: barebeaa

Men det med å komme tidligere er nok sånn for mange barn, det som vand skriver at da er de der fra begynnelsen av, enn å komme mens de andre holder på med lek.
Jonatan blir levert seinere (10-11ca) to ganger i uka og noen ganger tar det litt tid før han kommer inn i lken sier de, mens når jeg leverer han kl 7.30 og han har med frokost syns han det er litt stas[:)]
Men jeg har ikke tenkt å levere han tidlig de dagene jeg jobber seint, vi koser oss sånn hjemme med litt barnetv sammen med frokosten, kan lese en bok, sove så lenge vi vil osv., så kos deg med de morgenene du[:)]

Sant! Akkurat sånn trodde jeg at bare varpositivt. Men mtp problemene vi har hatt i bhg idet siste så tror jeg at vi prøver tidlig bhg en periode. Altså jeg erhjemme alledager og leser - mannen harlevert hun og alltid ganskesent - mens nå har de flyttet treningen til 11!!! ogdaer hun ikkeibhg før over 10 og det takler hun tydeligvis dårlig...

Men jeg kommer nok til å savne morgenkosen[:)][:)][:)] heldigvis er det ikke lenge igjen til juleferie[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Sant! Akkurat sånn trodde jeg at bare varpositivt. Men mtp problemene vi har hatt i bhg idet siste så tror jeg at vi prøver tidlig bhg en periode. Altså jeg erhjemme alledager og leser - mannen harlevert hun og alltid ganskesent - mens nå har de flyttet treningen til 11!!! ogdaer hun ikkeibhg før over 10 og det takler hun tydeligvis dårlig...

Men jeg kommer nok til å savne morgenkosen[:)][:)][:)] heldigvis er det ikke lenge igjen til juleferie[8D]

ja da skjønner jeg at du vil prøve det. prøv en periode frem til jul også kan det jo hende det er helt annerledes etterhvert[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ja da skjønner jeg at du vil prøve det. prøv en periode frem til jul også kan det jo hende det er helt annerledes etterhvert[:)]

Jeg må si atjeg håper egentlig det[8D]
siden ingen av oss MÅ ut døren såtidlig så er det j**lig deilig åkunne tatt morningen i rolig tempo[:)]

Skjønner godt at du heller vil ha de rolige morgenene. Merker godt at det har vært helt topp her denne uken, hvor vi har tatt det helt rolig TO([8D]) dager. Men merket også at Ida var litt mer utilpass da hun ble levert 9.30 og 10 istedenfor 8.15, slik vi pleier...

Men herlig å ha enda en grunn til å glede seg til jul![:)]

Såååå koselig!! [:D]

Den ene gangen Emma gråt når jeg dro fra henne var for 2 dager siden, da var vi i barnehagen 09.30 og alle var ute/på vei ut.. SÅ ikke ut som hun nesten skjønte det og ville ikke være igjen ute , så hun ble med meg inn, og ville være der inne, ville ikke ut igjen.. Og når vi gikk ut så skulle hun holde handa mi og være med hjem... Høyst merkelig av mi jente [&:] SÅ ja, nå passer vi på å komme seinest 09, ikke alltid det går men [8D] Slik at hun får den rolige, vanlige innetiden i barnehagen først! SÅ kan se at det kanskje er noe i det [:)]

Emma og liker å ha de voksne alene som Vand sier, for på ettermiddagen når de er inne vil hun ikke hjem, bare sitte å leke p telle med de ansatte [8D] Så av og til henter jeg henne kvart over 4 halv 5, så er jeg der litt - da er de bare 2-3 stykker og de koser seg masse [:D]

Back
Topp