Koselig middag

Tjukkaaa

Forumet er livet
i dag dro jeg og Alis på en restaurant etter bhg - siden vi bare er to i huset. Dette er første gang på lenge... tror vi var sist ute og spiste i sommer engang[8D]. Rett og slett fordi jeg syns det er kjedelig å hive i meg maten mellom løping etter jenten og så måtte stå og tromle med fingre ved kassen for å få betale, helt svett etter middagen.

Men 2 åringen min har blitt større tydeligvis[:D]. Vi satt oss ned og hun satt nesten hele tiden. Hilste så pent på alle som gikk forbi og lot nesten som om hun aldri gjorde annet enn å bestille mat på restaurant haha. Vinket servitøren gjentatte ganger og sa "komme!"[8D]. Vi drakk eplemost med isbiter og diskuterte hvor kalde isbitene var, og når hun var blitt lei av å spise så fikk hun en dråpe ketchup på hver bit som var igjen og vips! da var alt borte[:D][:D]

Herlig middag må jeg si. JEg fikk til og med bestillt meg en dobbel expresso før jeg tok regningen[:D][:D][:D].

Ååhhhh så koselig da!! [:D] Sånt gjør en sååå gla!! De herlige store jentene

Her er det tradisjon hver lørdag/søndag James er hjemm er det ned på Peppes på Aker Brygge, i barneavdelingen - DEN ER GENIAL!!! Kino, "diskolys", svært fly ("!!!!) ungene herjer i osv.. Vi satt der i 3 timer en gang vi, mens emma herja! [8D] DEILIG [:D]

Flinke Alis. Merkes at de er begynt å bli store ja [:)] Herlig alder.

ORIGINAL: TePa

Flinke Alis. Merkes at de er begynt å bli store ja [:)] Herlig alder.

Signerer denne jeg.. Merker godt at barna våres begynner å bli store[:)]

Back
Topp