Kosekveld!

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
I kveld er mannen på no jobbarrangement og tilbringer kvelden på fest og natten på hotell, altså er jeg hjemme alene! Så nå skal jeg slippe mine lyster løs!

- Middag blir bakte poteter med MASSE kryddersmør, mais og bacon!

- På tv blir det først the Voice, deretter skal jeg se en skikkelig jentefilm, trolig the Holiday!

- Jeg har tent masse lys og funnet frem pleddet!

- Jeg har kjøpt twist (som jeg ikke har klart å la være å tenke på de siste dagene) og en bøtte med Ben&Jerrys sjokoladeis med brownie-biter!

Dette blir kos!

Hva skal DU i kveld? :)

...

I kveld er mannen på no jobbarrangement og tilbringer kvelden på fest og natten på hotell, altså er jeg hjemme alene! Så nå skal jeg slippe mine lyster løs!

- Middag blir bakte poteter med MASSE kryddersmør, mais og bacon!

- På tv blir det først the Voice, deretter skal jeg se en skikkelig jentefilm, trolig the Holiday!

- Jeg har tent masse lys og funnet frem pleddet!

- Jeg har kjøpt twist (som jeg ikke har klart å la være å tenke på de siste dagene) og en bøtte med Ben&Jerrys sjokoladeis med brownie-biter!

Dette blir kos!

Hva skal DU i kveld? :)

Det hørtes herlig ut. Her blir det popkorn, kakao, rå blomkål(fikk bare sååååå uroli lyst på) og gullrekka på tv. Sovnet en liten dupp mens jenta så barnetv. Så klarer vel å holde meg våken igjennom hele kvelden i kveld. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mannen står på kjøkkenet og jeg sitter å ser på brannkamp :P
Vi skal kose oss med kyllingsalat, brannkamp og pepsi max i glassene :D Blir vel å se en film seinere i kveld, kanskje jeg må tyvstarte med lørdagssnopet =)

Nettopp kommet hjem fra jobb og rukket og spist nydelig middag med kylling og karri:) Resten av kvelden blir på sofan før jeg må legge meg, skal opp 0300.. Blir ikke mye fredagskos da, får ta det igjen neste helg tror jeg ;)

Det hørtes såååååå digg ut (forutenom bacon i den bakte poteten, takler ikke bacon :p )! Her er det nattevaktshelg, har store planer om å kjøpe noe snop for å holde meg våken med ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Her koser vi oss med taco og the Voice:) senere blir det (hvis jeg orker mer)chips, sukkerfri sjokolade og film!:)

Termin med første frø 12.februar

Åh det hørtes ut som en drømmekveld. :) Kose deg!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp