Kosekveld :)

hormondyret

Flørter med forumet
Kjærstn min jobber overtid og kommer ikke hjem før etter kl 22 så jeg har bakt meg kake og skal kose meg med tente stearinlys mens jeg ser tangerudbakken og unge mødre

I dag har jeg passet lillesøster en liten stund mens pappa var hos frisøren. Hadde ikke sett henne på 3 uker så hun var passelig uinteressert og bare overså meg
Lille søta mi som bare er 1 år og 7 mnd <3

I dag har jeg faktisk *bank i bordet* vært i god form. Bortsett fra at jeg kastet opp en gang. Men det var fordi jeg drakk iste. Var ikke veldig velkommen i magen nei..

Hvordan har/er deres dag vært?

Høres ut som du har hatt en bra dag. (minus oppkast)
Jeg er litt pjusk i dag. Er veldig forkjøla men presser meg på jobb for jeg har så mye å gjøre. Så da blir man litt ekstra sliten.
Men nå er mini i seng og jeg sitter også og venter på tangerudbakken og unge mødre. Skal koke meg te og smøre mat. :-)

var det en invitasjon til å spise kake med deg?? 

her er det sofa kos (som vanlig) med tangerudbakken + div 

LadyOnHeels skrev:
var det en invitasjon til å spise kake med deg?? 

her er det sofa kos (som vanlig) med tangerudbakken + div 

Bare kom! ;)
var veldig god. aldri lagd marmorkake før men ble bra.

Hørtes ut som om du hadde det koselig i går :)
Jeg sovna på soffaen... hehe 
Så da var det bare å komme seg i seng på ordentlig og sove mer :)

Hva slags kake er marmorkake?

marmorkake er bare vanlig formkake der du først legger lys røre, så mørk med kakao, og resten av den lyse oppå. så drar du en gaffel gjennom lagene med røre og kaka får et marmorert utseende :)

Mmm, marmorkake er kjempegodt. Det tror jeg ikke at jeg har smakt siden vi lagde det i en heimkunnskapstime på ungdomsskolen...

Back
Topp