Storebror har den jeg kjøpte med intensjon at den skulle bli the one, og den kosen der er virkelig magisk, sånn helt på ekte så må den faktisk ha noen superkrefter av noen slag. For storebror og jeg tok tog, og før vi gikk ut av vogna, på togets nest siste stoppested sjekket jeg at han hadde alt med seg, så at han hadde kosen i vogna før vi gikk ut, da vi kom ut av toget og var på vei til bilen var den borte, helt fortvilet løp jeg rundt med barnevogna å lette etter kosen, men den var ikke der, fikk ringt opp til siste holderplass, og hun jeg snakket med gikk ut for å møte toget for å sjekke om den kunne være der, og der var den, på trappen på utsiden av toget hadde han altså klart å holdt seg på en 10 min togtur, helt utrolig(Off topic).
Kosen til lillebror er det storebror som skal få velge, slik at han på en måte får ta del i de tingene som er viktige for han da, jeg har selvfølgelig sett ut noen, men tenker det er viktigere at han finner noe han ønsker lillebror skal ha, enn at det er noe jeg liker, selvom jeg er fryktelig nøye på alt sånt
Syntes denne fra Liewood er kjempe søt, og kommer muligens til å kjøpe den også
https://www.handlegaten.no/milo-koseklut?gra