Koseklumper?

~Sol~

Gift med forumet
Tenkte jeg skulle höre med dere andre om babyene deres er veldig kosete av seg?

De siste dagene vil Emma bare roe seg dersom hun ligger i fosterstilling på mitt eller sambos bryst, med hodet helt opp i halsgropa. Når jeg legger henne ned i senga går det ikke lenge för hun våkner og gråter. Har prövd å la henne "sutre" en stund för jeg tar henne opp, men da blir hun bare illsint!
Hmm... hun er jo fremdeles fersk i denne verden her, så jeg kan vel ikke skjemme henne bort enda?
Hvordan er det med barnet til dere andre her? Liker de å ligge mye for seg selv?

Benjamin sover mye for seg selv, men enkelte ganger er han veldig urolig. Roer seg veldig fort når han får nærkontakt. Er ikke akkurat skjemt bort på dette her, så vi koser innimellom. Synes døgnet hans fremdeles er for det meste soving og spising.. lite våken egentlig.

Vesla her i huset nekter å sove alene. Det er jo i og for seg koselig med mye nærkontakt, men jeg blir veldig sliten, for så fort jeg legger henne ned, så går det et par minutter, så er det bare hyl og skrik. Jeg pratet med helsesøster om det, og hun sa at det ikke går an å skjeme bort så små barn,og at det mest sannsynlig vil gå seg til. Jeg trodde at jeg hadde prøvd alle gode råd, men i dag prøvde jeg å snurre ett teppe i hodeenden henes, slik at hun lå litt trangt, og det ser ut til å hjelpe litt. un har faktisk sovet nesten en time i dag, og det har ikke skjedd før. ( hun er 3 uker i morgen )
Så prøv det!!!

ORIGINAL: Irene30

Benjamin sover mye for seg selv, men enkelte ganger er han veldig urolig. Roer seg veldig fort når han får nærkontakt. Er ikke akkurat skjemt bort på dette her, så vi koser innimellom. Synes døgnet hans fremdeles er for det meste soving og spising.. lite våken egentlig.

det er slikt her også..sover mye å på dagen sover hun i krybba i stua.er mer våken på kvelden.har hatt litt legge problemer di siste for hun har luft i magen...ikke noe gøy å bli lagt ned alene da.men hun rorer seg når hun blir tatt opp.fosterstilling på brystet fungerer bra her også[:)]

Ja, samme her. Lillegullet hatt en del magevondt de siste nettene. Men fosterstilling hud mot hud på brystet er en vinner... Problemet er bare at jeg ikke helt tørr å driste meg til å sove da. Så lite søvn på natta for meg i det siste...

Back
Topp