Kosedyr i senga?

Tove81

Elsker forumet
Ja jeg lurer, har småttisene kosedyr i senga si? Og har dere noen grense hvor stor den kan være, evt mange? Min lillegutt ELSKER hunden sin, og ofte så er det det enste som roer han hvis han våkner om natta. Problemet er at denne hunden er jo større enn gutten!!

Så hva tenker dere om store kosedyr i senga? Kan det bli for tett med store kosedyr? ( han ligger på lammeskinn i tilegg for di han elsker det..)

Hun har tussi som hun ELSKER! Har vært med henne i senga hvor enn hun skal ligge. Å hun sovner ikke før hun har bamsen sin :p
Jeg har måttet kjøpt 2 bamser til når jeg har vært ute med henne. For hun har nekta og sove, å med en gang hun får en bamse så slokner hun [;)][:D]

Her har vi 2 små kosekaniner og en litt større hund.
Jeg fikk litt skrekken med å ha kosedyr i senga en stund etter at hun puttet sånn vatt i halsen og nesten ikke fikk puste, men nå er hun eldre :)
og hun koser seg sååå fælt før hun sovner. og når vi går inn til henne på morgenen så sitter hun med hunden i hendene og koser hehe

Har ingenting i senga. Skal være minst mulig i senga, siden det øker faren for krybbedød (den varer i to år...som regel)

Hun har nylig begynt å ta med Timmy Tid i senga....(ja igrunn over alt, i bilen, i vogna.....) Så det får hun lov til. Men når jeg er inne hos henne før jeg legger meg, så tar jeg den bort, fordi det blir så varmt om hun skal ha så mye rundt trynet når hun sover. Hun skal jo ha kosekluten sin i tillegg, så da syns jeg det blir for tett.

Nei hun har ikke noen kosedyr med seg i senga, aldri hatt det heller [:)] Kun smokken [:)]
Hun blir bare irritert om noe ligger oppi ansiktet hennes [:)]Hun bryr seg ikke om kosekluter o.l

Har ingen bamser, men derimot en hel haug av dyner, puter og lammeskinn. Dette blir kasta villt og hemningsløst rundt i senga i løpet av nattan.. Eneste han trenger for å sove er smokk..

Vi har ingenting sånt i sengen. Jeg syns det er en uting, både pga krybbedødfaren, og fordi jeg vil ikke at han skal ha med seg leker i sengen. I sengen skal det soves, og ingenting annet. [:)]

Hun har kosekluten sin, heffalompen, en hello kitty spillebamse og en annen hello kitty bamse. De er viktige!

Hun har kosekluten sin[:)] Den er hun avhengig av! Det er så koselig og se hvordan hun koser seg med den kluten![:)] Også er det så trygt og godt for hun. Spesielt når vi overnatter borte.

Han her har egentlig aldri brydd seg om kosedyr,men han har en liten bamse i senga si.
Har koseklut som han bruker når han sover [:D]

Ingen kosedyr i sengen, og jeg er glad hun ikke trenger noen for å sovne[:)]. Jeg ble skremt av den episoden som var her for en stund siden. (Var det Aronsen??) som fikk ut bomull av bamsen sin.. Det er shit farlig.

Har noen små bamser (sånne som vi har fått i Ole Brumm klubben), og noen litt større. Men alle sammen står i fotenden, i hodeenden er det ingenting, og der får han ikke ha noe heller. Han pleier å krabbe ned i fotenden når han våkner på morningen og sitte å leke med kosedyrene som står der [:)] 

ORIGINAL: LineMerethe

Ingen kosedyr i sengen, og jeg er glad hun ikke trenger noen for å sovne[:)]. Jeg ble skremt av den episoden som var her for en stund siden. (Var det Aronsen??) som fikk ut bomull av bamsen sin.. Det er shit farlig.

Jaaaaaaaaa [&o]

Han har heller ikke bamser i senga, bare koseteppet og smokken... [;)]

Tror ikke jeg ville hatt en stor bamse, nettopp pga den tar mye plass [:)] Men vi har en liten kanin eller en koseklut i sengen hele tiden! Syns det er helt supert med kosebamser o.l. [:D]

lillegutt har 2-3 kosebamser i senga hvor favoritten er en snøtiger :)

lisja mi har også 2-3 kosebamser hvor en bamse og en giraff er favorittene :)

ORIGINAL: Tyttebæra

Har ingenting i senga. Skal være minst mulig i senga, siden det øker faren for krybbedød (den varer i to år...som regel)

har helt fram til nå ikke hatt noe i senga annet enn lammeskinnet, men NÅ plutselig er han helt på tuppa hvis han ikke får hunden sin! Så hva gjør man da? Jeg synes personlig at det er hgelt greit med ett lite kosedyr.. men han vil jo ikke ha noe mindre jo!

Her har han med seg gakken sin. Den er ikke så stor heldigvis så den får han lov å ha.
Han blir helt hysterisk om vi ikke finner gakken før han skal legge seg. Den må han holde i hendene når vi skal inn på rommet for ellers blir det krig. [8D] Får han den så gnikker han den mot nesa si og koser til han sovner. Med gakken sovner han rett etter vi har lagt han som regel. Uten så blir det krig i timesvis og vill panikk og hyling... så den gakken passer vi nøye på når vi er noe sted. Uten den er det kriiiise. [8D]

Back
Topp