Kosedag!!

*MissMe*

Gift med forumet
I dag hadde vi "kosedag". Lang morning med deilig frokost. Nattklærna dassa vi rundt i til klokka 11.
Så kledde vi på oss og reiste på bytur. Bolle og is på kafé, en liten tur i lekebutikken, tømme sparegrisen i banken og få premie. Og finalen var en tur i svømmebassenget!![;)]
Vi har kost oss sånn!![:D]

Herlig å ha slike dager nå når jeg er i permisjon og mannen er hjemme. Til høsten blir det ikke mange sånne dager..[:(][:(]

ÅÅÅÅÅhhhhhh så koselig! [:D][:D][:D]

Til høsten - tenker du jobb da?

Man får til sånne dager en gang i blant da også[;)]

Så koselig [:)][:)]

Ja, jeg begynner i jobb rundt 1.september. Har da igjen 4 uker permisjon som jeg skal dele opp i 2 dager i uka. Så vi får nok til noen sånne dager da også tenker jeg!![;)]
Regner med å begynne i 80% når jeg er ferdig med permisjonen. Altså 4 dager jobb i uka..

ORIGINAL: *MissMe*

Ja, jeg begynner i jobb rundt 1.september. Har da igjen 4 uker permisjon som jeg skal dele opp i 2 dager i uka. Så vi får nok til noen sånne dager da også tenker jeg!![;)]
Regner med å begynne i 80% når jeg er ferdig med permisjonen. Altså 4 dager jobb i uka..

da har du jo tre dager med kosedager i uka[;)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: *MissMe*

da har du jo tre dager med kosedager i uka[;)]

Jeppjepp!![;)] Blir nok en "vaskedag" innimellom mens jentene er i bhg og en og en kosedag sammen med jentene når pappa er hjemme!![:)] Herlig!!

Back
Topp