Kosebamser...

avelilith

Elsker forumet
Lovde karina87 å lage et koselig innlegg om kosebamser... så lurer litt på hva som er yndlingsleken til babysene deres???

Her har han en kosebamse, som han er utrolig glad i, en svart sau med navn Shawn, samt en biteleke fra Lamaze, en sånn "Dragonfly", som han bare elsker å leke med.

Deres så da???

Denne har Lukas blitt veldig gla i [:)]

Her har han altfor mange kosedyr, og de fleste sitter oppå gardinstanga så de har han ikke fått sjanse til å bli kjent med enda [8D] Men en tigerklut og et stort tusenben han har kan han fikle lenge med, men er nok merkelappen her også som er mest spennende [:)]

Sophie er jo en slager

Men bamser må vell være den kosefille sauen hennes

Jeg har sydd en sansepute til vesla, med masse lapper og fikle med, og plast og vatt inni sånn at den lager lyd når hun klemmer på den. Den elsker hun!!!

mellomstor olebrumm bamse, en koseklut som er gul og ligner på en ku og en sjiraff... puseball og fiskeball fra ikea.. rødrangle med flodehest hode og 2 bein fra ikea.. sanseball som jeg laga sjøl..;) hu like det meste hehe men olebrumm e ganske morsom for den har hu samtaler med hehe

her er favoritten en kjempe myk liten hund

virke som hu like tussi bamsen hu fikk av tanta si :D
like ihvertfall å ta i halen å hiv den rundt :P hehe

nå er det en barbapapa koseklut som er favoritten [:)] så er hun veldig glad i lamaze tigeren sin.

Har ikke merket at han har noen favoritt enda. Men, han liker godt å bite/sutte på halestumpen til en øyenstikker-bamse-ranglegreie fra Bellino.

Jeg har funnet fram min gamle koseduk jeg hadde da jeg var liten, et lite grønt putetrekk med diverse hvite figurer på, som ligger i senga hans, i håp om at han og vil legge sin elsk på den...[:)]

Her har han en koseklut i senga si som han koser med og smatter på
Den øverste kua[:)]

ORIGINAL: Sparkebukse

Her har han en koseklut i senga si som han koser med og smatter på

har har hun kaninen og hun sover ikke uten den......[:)]

For tiden er det denne geniale leken fra ikea til 20 kr!!!

Mamma sitt gamle leordskjerf kan brukes til det meste. Først av alt som kosefille, men også som telt over babygymen - blir i ekstase da - og for titt-titt lek :-)
Ellers er Sophie en hit og en "Nå skal vi lære barnesanger" bok fra fisher price - spiller sanger og har ulike knapper å trykke på som lager lyder.

Her er det en liten pingvinbamse som han fikk når vi lå på fødeavdelingen..
Han er med over alt!
Han heter selvfølgelig Pingu[;)]

Her er det flere. En ape fra Build-a-bear som vi lagd, Mikke Mus fra Fantasia, og ett par sånne kosekluter[:)]

Isaaks beste venn er Tigerguttbamsen som han fikk av min beste venninne da han ble født [:D] Han sover ikke med den, men når han er våken elsker han den.

En annen god venn av Isaak er en gul and. Den anda som er med der sauen shawn er. Husker ikke hva serien heter! Men den anda prater hvertfall og som den pratsomme fyren Isaak er, syns han det er fryktelig festlig og ler høyt.

ORIGINAL: Vugge

Her har vi en liten rosa kanin fra hennes og mauritz som heter Tanina :)
Men, jeg tror det er vaskelappen som er mest spennende egentlig... Den er veeeeldig go å sutte på nemlig :)[:)]

Vaskelapper og slikt er som regel alltid populært blant bebiser, ofte er de det gøyeste med bamser og slikt. [8D] Sånn er det her og, var slik med storebror og, lillebror ligger og sutter på vaskelappene. Har ingen leker eller noe som er favoritt. Til storebror kjøpte vi et par hundebamser på Ikea (kjøpte to for å ha en i reserve om en skulle forsvinne eller når det er tid for vasking), men han viste ikke noe interesse for dem før han var rundt 11 mndr. tenker jeg det var. Voffsen, som vi kaller bamsen, har siden vært fast følgesvenn når han skal sove. Måtte kjøpe en til da han begynte i barnehagen så han kunne ha en der og når han skulle sove.

Lillebror har fått 3 herlige og myke kaninbamser (må jo ha 3 bamser som storebror har) av mamma, fikk de da han kom til verden. Han syns de er artige nå men er ikke noe sånn at han er i ekstase over dem. Håper det blir "sengebamse" for ham etterhvert. Fint for dem, og ikke minst bra, å ha noe sånt med seg i senga. Noe trygt og godt. =) Nå har han en myk koseklut som han moser fjeset inn i når han skal sove.

Lillbror har blitt veldig gla i kosekluten som kom i den første bokpakken før han ble født.

Ellers fikk han en bamse med min pappa med dame til jul;

Denne er kjempemoro!

Ellers er Lamaze fantastiske lekeprodusenter, og det samme er en venninne av meg som har heklet en rangle og en sanseball <3

Her elsker mini en hundebamse han fikk når han ble født. han må ha den når han skal sove, men leker ikke mye med den ellers .. hehe. Han elsker å grave fjeset nedi den og sutte på ørene dens :) Kosen kaller vi den for :)

Back
Topp