Kosebamse

Rossinbolla

Elsker forumet
Hadde du en favorittbamse da du var liten? Eller har du det kanskje fortsatt? :)
Hvordan ser den ut, og hva heter den?

Jeg hadde ingen favoritt som jeg kommer på, men jeg hadde mange forskjellige :p

Han heter Brede. Håper mamma ikke har kasta han, da kommer å jeg til å dø på meg.. Brede <3

Det var en ganske liten bamse, som var en hund med lange ører og i fargene rødt, hvitt og blått.. Jeg vant han på øverste hylle på lykkehjulet på basar, og det var kjærlighet ved første blikk.. Sist jeg så Brede så var det ene øret halvveis avrevet og han hadde hull i skrittet.. Uff, må spørre mamma i morgen gitt ellers får jeg ikke fred :-p takk for påminnelsen :-)

Jeg hadde to favoritter!
Mattias var en lyserosa stoffbjørn. Han ble så slitt av kos og klem, at han måtte fylles, sys og holdes sammen med dukkeklær. Etter hvert fikk han derfor navnet Slaske-Mattias :)

Flode er den andre favoritten, og han lever fortsatt :D Flode er en rosa og gul flodhest som hadde lomme på magen. Inni magen hadde han to babyflodhester, men de forsvant fort. Jeg har i de senere år innsett at Flode kanskje egentlig var jente? Men for meg er han fortsatt Flode likevel :) Som bildet har han også noen arr etter kos og klem, han har fått dårlig syn og mangler et nesebor, likevel er han like blid og god!
923347_10151637134835196_1235704767_n.jpg

Jeg fikk originale Alf bamse på 45 cm da jeg var 2 år og den lever enda :P dakar har blir 25 år i september hihi :P

Back
Topp