"kose puppene"

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Frøkna er så fæl til å klå på puppene mine, altså hun stikker hånda mellom dem eller nedi genseren hvis jeg bærer henne osv. Det er jo både litt plagsomt og sjenerende, spesielt foran folk, så prøver jo å få henne til å slutte. :p
I dag har vi kost litt på sofaen flere ganger, hun kom bort og ville ligge sammen med meg under teppet, og da brukte hun puppene mine som hodepute. Er vel vanlig det da kanskje. :p

Når hun skulle legge seg fikk hun lov til å sove i vår seng, noe hun aldri har gjort, med unntak av da hun var baby og jeg ammet henne i søvn. Hun tafset igjen litt innenfor genseren, og jeg ba henne slutte, og hun sa neei, godt å kose puppan! Så la hun hodet inntil, utenpå genseren min da, og klemte og sa aaaa, før hun skulle klemme meg på kinnet. 

Litt herlig da situasjon i dag da, men fremdeles ganske sjenerende merker jeg. 
Andre som har barn som er opptatte av puppene deres? Hvordan håndterer dere det?

Last edited:
Har to gutter som begge er veldig opptatt av puppene. Når de er borti de, tar jeg bare vekk hendene deres uten å si noe. Fortsetter bare med det vi holdt på med uten å lage noen scene :)

Har en gutt på 2,5 som er veldig opptatt av pupper - og ikke bare mine pupper. 
Han pleier å putte handa inn i genseren å finne puppen  klemme på. Det går han både på meg, bestemødrene, tantene og damene i barnehagen. men han skjønner at det ikke er noe man bare gjør, så han gjør det mye på tull for at man skal le. "puppa, puppa"klemme, klem.

Rødtoppen Hissig skrev:
Har en gutt på 2,5 som er veldig opptatt av pupper - og ikke bare mine pupper. 
Han pleier å putte handa inn i genseren å finne puppen  klemme på. Det går han både på meg, bestemødrene, tantene og damene i barnehagen. men han skjønner at det ikke er noe man bare gjør, så han gjør det mye på tull for at man skal le. "puppa, puppa"klemme, klem.

Haha, utspekulert.

Tro hva som gjør at de trekkes sånn mot de der puppene? 
Underbevisstheten og fortrengte minner som sier at pupper er bra, 
etter at de ble ammet kanskje? :p

Huff nei, sorry meg men æsj. Det er ikke greit her i huset. 

Om han kommer bort i min pupp og ler eller noe sånt, sier jeg at dette er mamma sine pupper. Og alle damer har pupper, men trenger ikke bort i dem.

Hadde et tvillingpar på barnehagen som var sånn.. Huff, så ekkelt. De prøvde jo på oss ansatte og.. Huff..

Min har en hånd nedi rett som det er, for meg er det helt greit. For den er jo bare der, hehe.

har sagt - og sier fremdeles at det er mine pupper... han hadde en sånn fase han og hvor han stappa henda nedi genseren min ved enhver anledning... nå er det mer for "gøy" han gjør det, for å se om han får noen reaksjon..

Den der plutselige puppefikseringen er en normal del av den seksuelle utviklingen deres, og det vil gå over igjen av seg selv. 

Sicily skrev:
Den der plutselige puppefikseringen er en normal del av den seksuelle utviklingen deres, og det vil gå over igjen av seg selv. 

Vet du, det at det hadde med DERES seksualitet har jeg ikke tenkt på engang, 
jeg bare syns det var ukomfortabelt pga. min seksualitet og hvordan det så ut, og at det føltes litt som tafsing.

Har litt problemer med å se hvordan pupper blir koblet opp mot sex av barn, 
men det er vel kanskje sånn da. 

Mi frøken gjær det. Men kun når ho ska legge seg og vi ligge i senga og lese bok.

Husker selv da jeg var liten at det å ligge på mormor eller farmor var fantastisk.
Begge har store bryster og de var sååå gode å myke å ligge på =P

De fleste har nok en slik periode, men det går jo heldigvis over. Er nok om å gjøre og ikke lage noe scene av det, bare ta vekk hendene og gå videre med det en holdt på med. Det er IKKE greit når de holder på å gjøre dette på andre ògså...

Back
Topp