Kose på magen?

EnToTreFire+Fem?

Forelsket i forumet
Jeg tar meg stadig i å kose på magen min. Til tross for for at babyen ikke har kommet så langt opp enda.. (Har fått en liten kult, men h*n ligger jo langt nede enda..)

Andre som koser og klapper på magen så tidlig?

Jeg holder meg på magen hele tiden. Jeg la merke til det i går at jeg gjør det hele tiden:-)

Har kost med magen siden jeg gikk med nr 1. :-P

Ja, jeg og samboer koser med magen min stadig vekk :) Den er langt fra flat, men mer svulmende, mulig pga mye luft eller væske, så det er veldig behagelig og beroligende og kose med magen allerede :D

tihi jeg har også tatt meg i det! Redd noen ser meg :p kjenner det er vanskelig å skule det nå! Tiden går så seint.... men men bare 17 dager igjen til 12 uker!

Her også, magen er så oppblåst om kvelden så syns det hjelper og stryke på den;)

Nei, det gjør jeg ikke før det er blitt en "skikkelig" baby inni der og en "normal" baby mage er begynt å komme :p Når magen kommer (som ikke er pga oppblåsthet el.) da begynner jeg å stryke :) Men når jeg ligger, så holder jeg gjerne ene hånden på magen :)

Nei, det gjør jeg ikke før det er blitt en "skikkelig" baby inni der og en "normal" baby mage er begynt å komme :p Når magen kommer (som ikke er pga oppblåsthet el.) da begynner jeg å stryke :) Men når jeg ligger, så holder jeg gjerne ene hånden på magen :)

Samme her :)

Akkurat nå er magen min bare oppblåst og rar, og jeg klarer ikke helt å forholde meg til at det er noe levende nedi der, til tross for at jeg har sett et bankende hjerte. Så for meg ville det vært unaturlig å snakke til magen min, for jeg har ikke noe følelse av noe mer spesielt enn at den er spent som en ballong. Jeg regner med at det kommer når den skikkelige magen kommer, og jeg kjenner liv.

Holder meg på magen til tider, men har også følelse at det ikke er noe der:/ ny ul på tirsdag motbeviser det håper jeg:)

Back
Topp