Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sitter jeg å koser med med en bedre frokost. Jentungen eer levert i bhg og mannen er på jobb
På tv skjermen ruller Ellen DeGeneres show også står det to tente lys på bordet:
Kunne ikke fått en bedre start på uke 8 2 MÅNDER GRAVIIIID
Sent from my iPad using BV Forum
Nå sitter jeg å koser med med en bedre frokost. Jentungen eer levert i bhg og mannen er på jobb
På tv skjermen ruller Ellen DeGeneres show også står det to tente lys på bordet:
Kunne ikke fått en bedre start på uke 8 2 MÅNDER GRAVIIIID
Sent from my iPad using BV Forum
Ja det er helt utrolig takk!! Bare en uke til ULGratulerer så mye med 8 uker på vei!! Helt fantastisk. Tenk om 14 dager er du 10 uker på vei, og da har du kommet 1/4 allerede Det synes jeg er sprøtt å tenke på!
Gratulerer med 8 uker- det er jo helt herlig nyt kosemorgen din selv skal jeg sprette opp etter en natt uten søvn nesten, siden jeg kom sååå sent til Norge i natt. Men det gjør ingenting for nå skal jeg til gyn- og jeg håperhåperhåper på UL selvom jeg bare er 6+3
Sent from my iPhone using BV Forum
masse lykke til håper du får sove litt mer når du kommer hjemGratulerer med 8 uker- det er jo helt herlig nyt kosemorgen din selv skal jeg sprette opp etter en natt uten søvn nesten, siden jeg kom sååå sent til Norge i natt. Men det gjør ingenting for nå skal jeg til gyn- og jeg håperhåperhåper på UL selvom jeg bare er 6+3
Sov godtHurra for 8 uker! <3
Høres ut som en finfin morgen. Jeg har akkurat levert lillemor i barnehagen, og nå har jeg lagt meg igjen
Trøkker det litt ekstra ned for deg jeg så det blir derGodt å høre at noen har en fin morgen! <3 å hurra for 8 uker
Her har det vært en kamp mot magesyren i hele dag. jeg tørr ikke spise . å det jeg spiser kommer bare opp. så nå har jeg tatt en ritz kjekse pr 30min for å se om det går. å har prøvd meg på en bolle med salat. jeg kjemper. men foreløbig er den nede!
Trøkker det litt ekstra ned for deg jeg så det blir der
Takk, det skal jeg love deg at jeg gjorde. Våkna nå jeg! Jeeeez.Sov godt