Kose morgen

Hope90

Pergo baby??
VIP
Nå sitter jeg å koser med med en bedre frokost. Jentungen eer levert i bhg og mannen er på jobb :D
På tv skjermen ruller Ellen DeGeneres show :D også står det to tente lys på bordet:
Kunne ikke fått en bedre start på uke 8:D 2 MÅNDER GRAVIIIID:D:D:D:D:D:D:D

Sent from my iPad using BV Forum

Nå sitter jeg å koser med med en bedre frokost. Jentungen eer levert i bhg og mannen er på jobb :D
På tv skjermen ruller Ellen DeGeneres show :D også står det to tente lys på bordet:

Gratulerer så mye med 8 uker på vei!! :D :D Helt fantastisk. Tenk om 14 dager er du 10 uker på vei, og da har du kommet 1/4 allerede :o Det synes jeg er sprøtt å tenke på!

Gratulerer med 8 uker <3

Gratulerer så mye med 8 uker på vei!! :D :D Helt fantastisk. Tenk om 14 dager er du 10 uker på vei, og da har du kommet 1/4 allerede :o Det synes jeg er sprøtt å tenke på!
Ja det er helt utrolig :D takk!! Bare en uke til UL :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer med 8 uker- det er jo helt herlig :) nyt kosemorgen din ❤️ selv skal jeg sprette opp etter en natt uten søvn nesten, siden jeg kom sååå sent til Norge i natt. Men det gjør ingenting for nå skal jeg til gyn- og jeg håperhåperhåper på UL selvom jeg bare er 6+3 :)

Gratulerer med 8 uker- det er jo helt herlig :) nyt kosemorgen din ❤️ selv skal jeg sprette opp etter en natt uten søvn nesten, siden jeg kom sååå sent til Norge i natt. Men det gjør ingenting for nå skal jeg til gyn- og jeg håperhåperhåper på UL selvom jeg bare er 6+3 :)

Jeg skal krysse fingrene for at du får UL! :D :D

masse lykke til :D håper du får sove litt mer når du kommer hjem :D

Hurra for 8 uker! <3

Høres ut som en finfin morgen. Jeg har akkurat levert lillemor i barnehagen, og nå har jeg lagt meg igjen :p

gratulere med 8 uker =) kos ræva av deg og nyt tilværelsen:)

vi har kosa oss med en aldri så liten grøtkrig, kjørt traktor i sofaen, sett på lastebiler på youtube,gått en liten tur i regnet, så nå sover lillegullet søtt noen timer, så skal vi ut å handle litt matgreier, og så til en plass der er gravemaskiner og slikt på jobb, jenta er pappajente der gitt.

Godt å høre at noen har en fin morgen! <3 å hurra for 8 uker :D

Her har det vært en kamp mot magesyren i hele dag. jeg tørr ikke spise . å det jeg spiser kommer bare opp. så nå har jeg tatt en ritz kjekse pr 30min for å se om det går. å har prøvd meg på en bolle med salat. jeg kjemper. men foreløbig er den nede!

Godt å høre at noen har en fin morgen! <3 å hurra for 8 uker :D

Her har det vært en kamp mot magesyren i hele dag. jeg tørr ikke spise . å det jeg spiser kommer bare opp. så nå har jeg tatt en ritz kjekse pr 30min for å se om det går. å har prøvd meg på en bolle med salat. jeg kjemper. men foreløbig er den nede!
Trøkker det litt ekstra ned for deg jeg så det blir der :)

Gratulerer med 8 uker!!!:)

Back
Topp