Kose-kos med mannen?

Marikl

Forelsket i forumet
Julibaluba 2017
rekker dere noe kos i senga av og til ? Eller ofte ? Det blir så lite av dette her i huset , at det gjør meg litt trist- lille sover kun på kroppen vår på dagtid , mens på kvelden tar legging for natt opp til 2 timer , og etter at hun sovner , så kan hun våkne opp mot 7 ganger frem til kl 00.00 Så dersom vi begynner må noe med mannen , blir det alltid avbrutt - og det er lite gøy.
 
Jeg orker seriøst ikke! Jeg har null overskudd nå om dagen! Er drit sliten, og tar han på meg blir jeg forbanna [emoji23]
 
Nei, har blitt lite (ingenting) av det! Jeg har null lyst, men det er vel pga amminga. Men har lyst til å ha lyst! For meg er det også et problem at jeg ikke klarer å fokusere. Jeg tenker på babyen konstant, og det er jo ganske turn off[emoji23] De få gangene det har blitt litt kos, har hun nesten våknet bare fordi det rasler litt i dyna! Forhåpentligvis blir det litt lettere når hun flytter inn på eget rom. Også må jeg øve meg på å gi hjernen babypause[emoji14] Huff, jeg er også nervøs for å få noe inn i tissen igjen[emoji23] håper det ikke er vondt eller noe.
 
Jupp!!! Men ikke flere ganger i uka!
 
Når vi ikke er så slitne så :) babyen ligger på eget rom så det er ikke noe problem. Før han lå på eget rom så brukte vi andre steder i huset [emoji23]
 
Ja, med jevne (lange) mellomrom, haha. Men aldri i senga på kveldstid. Hyppighet og varighet kan ikke sammenliknes med før baby kom, men hadde ikke forventet noe annet for den første tiden heller. Samboeren er borte mesteparten av døgnet og når han kommer hjem er vi begge utslitt, stort sett. Skal bli hyggelig å få senga for oss selv igjen etter hvert [emoji851]
 
Sjeldent.. jeg satte inn spiral 1 uke etter at renselsen var ferdig og blødde i 2 mnd til.. så jeg har vel hatt totalt 3-4 blødningsfrie uker siden fødsel.. i tillegg er vi stort sett så slitne at vi nøyer oss med en suss og litt pjusking på ryggen/ kos i armkroken.
 
Har lyst, men med en baby som skal sove med puppen i munnen, så går det ikke. Hun våkner om vi prøver på noe:p
 
De sover på eget rom, så sånn sett er det ikke noe problem. Men mannen er som regel for trøtt [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp