Kose dag

Elektrikerfrue

tidligere "venterispenning"
Marsboerne
I dag skal jeg ut å spise lunsj med en vennine så til jordmor, mens jeg er ute kommer vaskekjærringa :) så kommer hjem til nyvasket hus.. :)

Å, så digg! :) Koos deg! Jeg har liggi under pleddet på sofaen og sett film i dag! Nå skal jeg til jordmor, før jeg skal hjem under pleddet og se en film til før jeg henter guttungen i bhg og tar ham med ut i snøen ;)

Hvilke filmer fikk du sett??

Starta pent med The Great Gatsby, fordi jeg har en greie for Leonardo DiCaprio, og så avslutta vi elegant med Frankenweenie, fordi jeg elsker Tim Burton filmer! Jeg er filmnerd, så samlinga vår er en veldig god blanding! ;)

Er vel kanskje ikke film nerd men elsker filmer og elsker å handle filmer. Mannen er bare litt oppgitt over meg :) for jeg er vel en samler :) kjøper alt av filmer nesten. Kan godt sitte hele dagen å se film jeg ja. Eller serier.

Jeg også :) En av tinga jeg savner ved ikke å ha barn er Ringenes Herre maraton, eller Harry Potter maraton, eller Johnny Depp maraton... Men nå som jeg er sykemeldt har jeg jo mulighet igjen, og bekkenet mitt har godt av å slappe av litt ;) Mannen min er heldigvis helt lik, men vi har veldig forskjellig filmsmak. Så da blir det bare ENDA flere filmer i hylla!! Brukt noen kroner på DVD og BluRay opp igjennom ja..

Back
Topp