Kos

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Har noen av deres barn blitt knyttet til en bamse f.eks eller en sutt? Jeg har en søt bamse i sengen hennes jeg hadde håpet hun skulle like. Men nei hun vil kose med de slitene gulpeklutene.. Helst helt over ansiktet.. Daaaa koser hun seg :)

Sånn var det med storesøster her også, kun de stygge gulpeklutene var av interesse, men det endret seg når hun ble litt større.
Lillebror er ikke interessert i å kose med verken myke kosekluter, bamser eller gulpekluter, men håper det blir for han har fått minst 10 kosekluter og 3 bamser i barselgave :p

Haha... Kjenner meg såååå igjen :p storesøster her fikk ansvaret for innkjøp av bamse :p hun valgte den søteste giraffen.... Vi legger den sammen med lille både dag og natt men gulpeklutene er visst bedre... Vi syns de stinker men tydeligvis er det visst de som lukter skikkelig som er allerbest :p koser skikkelig med de, drar de over ansiktet og sutter på de...

Førstemann knyttet seg ikke til bamsen sin før han var ett år gammel.

Ingen tilknytning her heller, 8 uker nå. Hun liker ikke å kose med noe slags kluter egentlig. Har vel 6-7 kosekluter vi har fått i gave så håper noen faller i smak etter hvert :p

Back
Topp