Kos

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hvordan koser de små seg nå? Da tenker jeg type med koseklut,bamse+++
Her trekker hun opp skjorten å stikker fingeren i navlen :-P bruker å også å klipe meg i armen eller bak i nakken.

Må nå gå helt over til 2 delt nattdrakt,hun får ikke sove om hun ikke får navlekos :-P

Smokk og bamse i senga :-)

Hvordan koser de små seg nå? Da tenker jeg type med koseklut,bamse+++
Her trekker hun opp skjorten å stikker fingeren i navlen :-P bruker å også å klipe meg i armen eller bak i nakken.

Må nå gå helt over til 2 delt nattdrakt,hun får ikke sove om hun ikke får navlekos :-P
Haha, navlekos :) Så søt :)

Mats har smokken. Når han ligger hos oss dytter han hendene sine under armene våres, som om han skal varme dem eller noe.

Smokk og koser med håret sitt eller vårt :) Ingen bamse eller klut :) Og koser med ørene :)

Last edited:
Han bruker smokk. Vil at vi skal stryke på håret/ ansiktet. Så søtt da han tar hånda våres for å vise :) sover han med oss, vil han ha hode sitt under haka vår, i halsgropen liksom, og henda under armen vår :)

Sutt og klut, også er ho avhengi av flaska for å kunne sove. Om jeg legger ho så må jeg ligge der med henne og holde rundt henne til hun sovner.

Han bruker smokk og er veldig glad i nærhet. Elsker å klemme meg, sitte tett inntil og gi meg klem og muss. Når han kommer over til meg i løpet av natten så skal han helst ligge oppå meg eller helt inntil. Han klør seg på ørene når han er trett :)

De bruker sutt begge to.. han må ha teppet sitt og hun koser med ørene. ;)

Kos? Tor ikke O har tid til kos.. :P Det er tutten da.. Når han skal sove er det tutt og ligge inntil meg å holde rundt halsen.. :)

Her er det ingenting! Ho har mange kosekluter og sutter. Men trenger det ikke for å sovne tydeligvis. Men ho sover jo ikke likevel :p

Ingen tutt, bare noen myke bøker som han har med seg i senga uansett hvordan han ligger. Han har en forkjærlighet for å ta hendene ned i bhen da, men er blitt bedre. Tar rett og slett hånda vekk.

Her er det tutta og koseklutene. Har to for hun må ha en i hver hånd:) Åsså må hun ha flaska på senga. Da sitter jeg ved siden av til hun er ferdig å gir meg flaska:D

Her er det koseklut og smokk :) men jeg er litt streng på bruken.. så det er kun ved soving/i senga ;) (unntak med sykdom eller hvis hu virkelig slår seg etc)

Her er det tutten som er viktig:) i bhg har hun kun tutten, mens i senga er det en bamsenog en kos og to, men hun trenger de ikke, jeg jeg liker at det er koe det som kan gjøre det litt lunere:p

Tutt og kosefille . Helt hekta på begge deler. Akkurat samme kosefille som storebror hadde (og har) bare i rosa. Prøver å kun ha de til soving og bil. Men er så godt når ho gnurer seg på plass i fanget vårt med tutten og filla for å kose <3 så det hender ho får lurt seg til litt ekstra kosetid ja :)

Tutt og kosefille . Helt hekta på begge deler. Akkurat samme kosefille som storebror hadde (og har) bare i rosa. Prøver å kun ha de til soving og bil. Men er så godt når ho gnurer seg på plass i fanget vårt med tutten og filla for å kose <3 så det hender ho får lurt seg til litt ekstra kosetid ja :)
siden hun ikke har noe bamse eller koseklut som hun bryr seg om så lurer hun til seg ekstra kos ganske så ofte :-P gjør ikke meg noe :-)
Her er det tutten som er viktig:) i bhg har hun kun tutten, mens i senga er det en bamsenog en kos og to, men hun trenger de ikke, jeg jeg liker at det er koe det som kan gjøre det litt lunere:p
Har også 2 bamser i senga,hun bryr seg ikke om dem,men avogtil kan hun ta rundt den ene,så greit å ha de der :-)

Back
Topp