Kos!!:)

Bringebær

Gift med forumet
Var oppe på loftet i dag og hadde endelig overskudd til å gå igjennom det gammle babytøyet til minstemann:) fikk en oversikt over hva jeg hadde og det lille jeg mangla. Må ha en del flere pyjamaser for fant bare en. Kos:)

huff ja gruer meg litt til den jobben :P men sikkert koselig å gå igjennom:P

Kos:)
Var i toppetasjoen jeg og:)
Fant hele 17nattdrakter jeg, i str 50-56 så burde holde det :)
Arti å se på de små plaggene :)

Ja greit å gjøre før jeg begynner å kjøpe tøy osv. Hadde sykt mye bukser, sparkebukser og bodyer så tror ikke jeg behøver å kjøpe mer der. Det er jo ikke akkurat slitt heller:P

Huh, skulle også hatt motivasjon til å begynne med alle posan som svigerinnan mine har kommet med.. Vil egentlig vaske alt mens jeg nu roter i poser og kasser, men føler det er litt tidlig enda..

ÅÅåå, det er så koseligt!! <3 Har også gått gjennom tøyet fra snuppa vår. Har egentlig alt som trengs, men ønsker å ha mer heldrakter og sparkebukser denne gangen...så må gå til innkjøp på det =) + at jeg må ut å handle et hentesett

Åå, gleder meg til jeg skal gå igjennom de gamle klærne til guttungen :) blir vel å plukke ut de nøytrale klærne her da, siden vi ikke vet hva det blir denne gangen :p

Jeg har vasket og lagt det i kommoden hennes allerede det som er i 50 og 56 :-). Alt i 62 og oppover ligger fortsatt i sånne ikea bokser :-).

Fikk to stooore handlenett av en kollega av meg for noen uker siden, gleder meg masse til å gjennom det å se over alle fine søte plaggene til helga :)

Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å begynne med dette :D 13. mai kommer første eske til å bli gjennomgått :) Det er så koselig!

Jeg fikk 2 sekker med klær å gå igjennom..og satt vel konstant å fnisa å små grein over alle de søte klærne :) Er så fint at storesøstra mi fikk en sønn i mai i fjor, så alt som er for smått til han går rett til min lille gutt :) Har nesten ikke kjøpt noe selv. Bare no smått som luer og sokker :)

Back
Topp