kos!!

*rosalita*

Glad i forumet
er det noen som vet om man fortsatt kan ha samleie selv om slimproppen har gått?

det vet jeg ikke, men føler det kanskje kan være litt galt pga infeksjoner kanskje?

det var det jeg tenkte å.. men en venninne av meg snakket om at det var nå jeg virkelig kunne få utnytta sæden i mormunnen,men jeg vet ikke om jeg tørr!! redd hvis det kan bli infeksjon eller noe..
ingen som vet?[8|]

Fant en link til et annet forum som hadde samme spm, hun svarte dette:

Pussig, men jeg spurte faktisk jordmoren min om akkurat det der på mandag som var, og hun sa at slimproppen er der for å forhindre infeksjoner i løpet av graviditeten, men at nå i slutten av svangerskapet er ikke faren for noen infeksjon (som vil påvirke barnet)så stor at den har noen stor betydning lenger. Jeg fikk iallefall grønt lys til å ha så mye sex jeg bare orket for å få fortgang i sakene...:)

Så er det en link på bv her og :

http://www.babyverden.no/templates/QApage____8737.aspx

tusen takk for svar[;)]
da bekymrer jeg meg ikke så veldig for det da.. vil gjerne ha sex livet selv om proppen har gått og hvis da sexen får litt fortgang i dette så er det bare et pluss!![:)]

Ja det skjønner jeg godt....hehe...kos deg [:D] og tvi tvi for at det funker [;)] nå må du snart komme deg ut herfra så jeg har noe å sladre om her inne [;)]

ja takk for gode svar jenter.. blir nok litt sengekos før sambo drar på jobb ikveld ja[:D][;)]
hehe.. blir litt gira når man ikke er så langt unna slutten på svangerskapet!![:D]
du skal nok få sladre snart jealie24![;)]hihi[:D]

ORIGINAL: *marihøna*

ja takk for gode svar jenter.. blir nok litt sengekos før sambo drar på jobb ikveld ja[:D][;)]
hehe.. blir litt gira når man ikke er så langt unna slutten på svangerskapet!![:D]

OK jealie - vi er nyskjerrige!! Stay Sober! [8D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

ORIGINAL: *marihøna*

OK jealie - vi er nyskjerrige!! Stay Sober! [8D]

Hehe...har klart det fint i 9 mnd nå, jeg klarer vel en stund til vel [;)]

hehehe.. morsomme[:D][:D]

Det er bare å kjøre på - Kos deg [;)]

Det er ikke farlig, kroppen kjenner igjen bakteriene til mannen din så det er ikke skadelig.

Det virket som om den sengekosen gjorde susen ....[:D]

Det er ikke farlig, for kroppen din der oppe [;)] er vandt til han type bakterier eller hva jeg skal si, bar til å kjøre på. vi blir anbefalt å ta et nummer i ny og ne for å sette igang fødselen også [:D]

Back
Topp