Kos med besøk...

*Chill*

Forumet er livet
Åååå idag har hvert sååååå koselig!!!!

Et vennepar av oss kom i dag tidlig og har vert her til nå. De bor i byen et par timer + ferge  herifra så det er ikke så ofte vi treffes! Men i dag har vi  go mat, boller, og masse !!!

Så har vi lekt med unga her da og spillt ....

Er så morro med slike "treff" !!! skulle bare ønske det ble tid til slikt oftere! [:D]

Er helt enig. Her kommer det nesten ALDRI folk på besøk. Og noen ganger trenger man litt voksenbesøk også. Ikke bare for barna sin skyld. Har jo Star83 som kommer på besøk da. Og henne har jeg kjent i ca 5 mnder ?? ( riktig vennen ??) De kommer mer på besøk enn noen av våre venner ellers.
Klemmer

Vi har ganske ofte besøk av venner både med og uten barn,
men må innrømme at vi selv er lite flink til å dra på besøk til de..

MÅ prøve å skjerpe oss!! [:)]

Så heldige dere har vært å kosa dere masse i dag.
Så det var derfor du bakte boller i går ja og satte mannen i sving med skurefilla.

Hehehehe.....avsløøøøørt!! [:D]
derfor jeg baka boller ja, men vaskinga var påbegynt FØR jeg visste de kom da!
Vasker ikke hver gang jeg får besøk asså....de får jaggu meg tåle litt støv i krokene her
i huset ja...hehehe

ORIGINAL: Linka

Er helt enig. Her kommer det nesten ALDRI folk på besøk. Og noen ganger trenger man litt voksenbesøk også. Ikke bare for barna sin skyld. Har jo Star83 som kommer på besøk da. Og henne har jeg kjent i ca 5 mnder ?? ( riktig vennen ??) De kommer mer på besøk enn noen av våre venner ellers.
Klemmer

Er jo kos å komme på besøk og!!!Men føler kanskje det blir litt mye...
Meg og mine 3 masebøtter...[8|]
Kanskje vi to(Og kanskje noen andre) skulle fått barnepass og finni på no en kveld!?[:)]
-Har vel kjent hverandre ca 5mnd'er ja...Men vi fikk vel kontakt sånn rundt november...[;)]

Høres kjempekos ut!!

Må få oss et sted der det er plass til å få folk på besøk[8|]
(noterer bak øret)

Back
Topp