Kortvaring lykke :/

Sender deg en stor klem! Det er fryktelig trist når ting som dette skjer. Enda verre er det for dere her inne som må gjennomgå så mye for å lykkes. Håper fryseforsøk kan gjøre susen når du kommer i gang med det.

Ja, det skal gå bra, må bare tenke positivt på neste forsøk, det skal gå..! Er så leit å få mensen bare noen dager etter positiv test, man er ennå i himmelen og det begynner å gå opp for en hva som skjer.
Takk for det, klem tilbake, håper det blir vår tur snart! Skal dere ha noe nytt forsøk?

Det positive er jo at egget har festet seg. Så du skal se at du kan bli gravid :) Jeg har hatt et negativt fryseforsøk nå. Er i tenkeboksen om jeg skal ta det siste fryseforsøket nå med start når mensen kommer. Jeg kunne visst bare gå rett igang, uten å vente noen sykluser. Men det psykiske skal også være med på karusellen.. Mannen vil ikke at vi skal gjennom enda et uttak, så er litt i tenkeboksen.

Sender deg en stor klem! Det er fryktelig trist når ting som dette skjer. Enda verre er det for dere her inne som må gjennomgå så mye for å lykkes. Håper fryseforsøk kan gjøre susen når du kommer i gang med det.
Takk for det <3 Er kjempe leit ;( Nå skal vi bare se fremover, kose oss med vår og sommer, så blir det fryseforsøk, forhåpentligvis i juni:)

Det positive er jo at egget har festet seg. Så du skal se at du kan bli gravid :) Jeg har hatt et negativt fryseforsøk nå. Er i tenkeboksen om jeg skal ta det siste fryseforsøket nå med start når mensen kommer. Jeg kunne visst bare gå rett igang, uten å vente noen sykluser. Men det psykiske skal også være med på karusellen.. Mannen vil ikke at vi skal gjennom enda et uttak, så er litt i tenkeboksen.
Jeg er så glad for at det faktisk festet seg, og det at jeg kan bli gravid, betyr mye å bare få vite det!
Okei, ja, det er fryktelig tungt fysisk og psykisk, kjenner det kjempegodt nå! Skal starte opp med progynova ved neste mens, så er fryktelig spent på hvor lang denne syklusen blir..
Har du vært i 100% jobb under fryseforsøket? Jeg tenker at hvis det er like slitsomt fysisk/psykisk som ferskforsøk, vil jeg be om sykemelding fra innsett til test skal tas. Jeg har vært utrooolig sliten i det siste så.
Nå skal kroppen og psyken få slappe av og roe seg, for som du sier, det psykiske må også være med på karusellen, det er viktig ja..
Håper vi begge lykkes ved neste fryseforsøk, hvis dere bestemmer dere for å gjøre det med en gang, masse lykke til iallfall :) <3

Back
Topp