Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skal gå bra, må bare tenke positivt på neste forsøk, det skal gå..! Er så leit å få mensen bare noen dager etter positiv test, man er ennå i himmelen og det begynner å gå opp for en hva som skjer.
Takk for det, klem tilbake, håper det blir vår tur snart! Skal dere ha noe nytt forsøk?
Takk for det <3 Er kjempe leit ;( Nå skal vi bare se fremover, kose oss med vår og sommer, så blir det fryseforsøk, forhåpentligvis i juniSender deg en stor klem! Det er fryktelig trist når ting som dette skjer. Enda verre er det for dere her inne som må gjennomgå så mye for å lykkes. Håper fryseforsøk kan gjøre susen når du kommer i gang med det.
Jeg er så glad for at det faktisk festet seg, og det at jeg kan bli gravid, betyr mye å bare få vite det!Det positive er jo at egget har festet seg. Så du skal se at du kan bli gravidJeg har hatt et negativt fryseforsøk nå. Er i tenkeboksen om jeg skal ta det siste fryseforsøket nå med start når mensen kommer. Jeg kunne visst bare gå rett igang, uten å vente noen sykluser. Men det psykiske skal også være med på karusellen.. Mannen vil ikke at vi skal gjennom enda et uttak, så er litt i tenkeboksen.
Takk for det <3Huff, så leit! Trøsteklem til deg ♡♡