Kortvarig lykke?

Lille_Spire2017<3

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Januar 2017
Var nettopp på do og da kom det en dråpe blod i skåla og en del blod på papiret når jeg tørket meg. Ventet 5 min og sjekket, da kom det ingenting... Blodet var oransjeaktig i fargen, og jeg har ikke noe særlig med smerter annet enn at det strekker en del det har det gjort hele tiden. Tips til hva jeg gjør nå?
 
Er vel ikke så mye å gjøre enn å vente å se om det tar seg opp, evt ringe sykehuset å få en UL.
 
Du kan evnt få målt hcg stigning? Masse lykke til <3
 
Lykke til ihvertfall. Jeg vet hvordan du har det nå. Er helt forferdelig:(
Håper det er en uskyldig blødning.
 
Jeg blødde 1 dag før IKM og i 2-3 dager etterpå. Gjorde samme sist og det gikk bra. Krysser fingrene for deg;)
 
Sist svangerskap blødde jeg i 20 uker. Og har nå en datter på 5 år. Så det trenger ikke være noe.
Svangerskap før min datter var uten blødninger. Så er vist veldig forskjellig
 
Sist svangerskap blødde jeg i 20 uker. Og har nå en datter på 5 år. Så det trenger ikke være noe.
Svangerskap før min datter var uten blødninger. Så er vist veldig forskjellig
Håper det er slik for meg nå, er i hvertfall hos legen nå for å få målt hcg så får man bare vente å se. Har ikke blødd noe mer enn den ene gangen i går så får bare ta tiden til hjelp.

Håper du får positivt svar på dine prøver i dag :)
 
Vet vel at det ikke er noe å gjøre :( er bare så surt... Tviler på at sykehuset tar meg i mot med tanke på at jeg bare er 4+4...
Joda, jeg var rundt 6 uker da jeg fikk SA, de tok imot meg uten å nøle. Du har da like stor rett som noen andre til å føle deg trygg og få visshet, uansett hva det er. Krysser fingrene :)
 
Har vært hos legen nå, han mente det hørtes ut som en festeblødning. Trodde disse kom når egget festet seg jeg, ikke etter at man har fått positiv test? Tok hcg prøve og skal ta ny på fredag, så håper den stiger til da :) fortsatt ikke noe mere blod og ikke smerter annet enn strekkingen i alle kanter...
 
Back
Topp