Kortvarig lykke?

Sane

Glad i forumet
Er i dag 6+1 og oppdaget friskt blod ved toalettbesøket, senere mer brunaktig men ingen koagler (beklager ekkel info)....Har overhodet ingen magesmerter med kjenner håpet likevel renner ut. Noen som har erfaring med dette?

Har hatt to svangerskap hvor jeg hadde blødninger til ca. 7. mnd med begge to - fødte friske barn begge gangene. Så lenge det ikke er noen klumper etc, så er det stor sjangs for at det bare er din overfølsomme livmorhals som strekker seg og blør litt lett.

Lykke til :)

Skriver fra iPhone, så er litt slitsomt å skrive alt. Jeg har vært gravid to ganger, og har hatt brun utflod begge gangene. Den første gangen hadde jeg ikke blødninger først en gang. Det kom bare brunt støv.. Da var jeg 10 uker.. Det bekymret meg, så vi do på UL, og der viste det seg at fosteret var dødt. Da jeg var gravid nå, 5+5, fikk jeg en blødning, litt småbekymra, men det gav seg. 6+2 blødde jeg igjen, og dro på UL, der så det tomt ut. Fikk beskjed om å komme tilbake om en uke.. Det friske blodet gav seg, men jeg hadde brun utflod, og fryktet det verste.. Kom på UL og så en spire med bankende hjerte<3 brun utflod behøver ikke bety noe.. jeg hadde ikke smerter noen av gangene. men, som alle leger sier, det er positivt å ikke ha vondt! vent til du er 7 uker, og få deg en ul. dette går sikkert bra. klemmer!>

Takk for fine svar!
Ble superengstelig i går og fikk derfor bestilt meg en legetime med det samme med UL og jaggu var det ikke et bankende hjerte:) *glede*. Dro hjem med beskjeden om 0 sengekos den første tiden, men lille spiren i magen hadde det bra:)

Back
Topp