evighusbygger
Elsker forumet
Dette var trist, ikke sånn det skulle gå! Ta vare på deg selv nå, og lykke til videre snuppa, tenker på deg! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: WISH
Takk for trøstende og gode ord.. Det varmer. Var ikke slik det skulle gå, men samtidig så er det kroppens måte å ordne opp når noe er galt..[:(] Og når det først skal skje, er det bedre nå enn senere.. Det er forferdelig å være midt oppi dette, så jeg håper det aldri skjer igjen! Neste spire skal sitte som støpt! Det er iallefall sikkert![;)]
Lykke til videre til dere alle! Dere er en kjempegjeng![:D]
ORIGINAL: Hope4 med ny spire
Takk for trøstende og gode ord.. Det varmer. Var ikke slik det skulle gå, men samtidig så er det kroppens måte å ordne opp når noe er galt..[:(] Og når det først skal skje, er det bedre nå enn senere.. Det er forferdelig å være midt oppi dette, så jeg håper det aldri skjer igjen! Neste spire skal sitte som støpt! Det er iallefall sikkert![;)]
Send oss et hint her inne da når det klaffer for deg igjen...Litt koselig og høre syntes jeg [:)]
ORIGINAL: fillifjonka
ORIGINAL: Hope4 med ny spire
Send oss et hint her inne da når det klaffer for deg igjen...Litt koselig og høre syntes jeg [:)]
enig i det. alltid koselig å høre hvordan det går videre.
[:D]