Kortvarig lykke..

Dette var trist, ikke sånn det skulle gå! Ta vare på deg selv nå, og lykke til videre snuppa, tenker på deg! 

Dette var virkelig trist lesning!!! Sender over mange varme tanker og håper du får god støtte rundt deg og snart klikker inn på et forum her igjen. Tusen takk for at du har vært med oss i marsgjengen. Vi er nok mange som bærer dere som mister videre med oss i tankene;)

Klem

Vet ikke hva jeg skal si engang, det er så utrolgi trist, for å ikke snakke om urettferdig ! [:(]
Da jeg hadde SA så prøvde jeg å berolige meg selv med at det var kroppens måte og ordne opp i.. Mye bedre at det skjer slik, enn at du får beskjed mye senere om at babyen er alvorlig syk og kanskje ikke levedyktig i det hele tatt.. Men håper du blir fort gravid igjen ! [:)] Krysser alt jeg har for deg, ingen fortjener dette !

PS: Jeg ble gravid igjen med engang etter min SA, så kjør på [:D]

*STOR klem*

Takk for trøstende og gode ord.. Det varmer. Var ikke slik det skulle gå, men samtidig så er det kroppens måte å ordne opp når noe er galt..[:(] Og når det først skal skje, er det bedre nå enn senere.. Det er forferdelig å være midt oppi dette, så jeg håper det aldri skjer igjen! Neste spire skal sitte som støpt! Det er iallefall sikkert![;)]

Lykke til videre til dere alle! Dere er en kjempegjeng![:D]

ORIGINAL: WISH

Takk for trøstende og gode ord.. Det varmer. Var ikke slik det skulle gå, men samtidig så er det kroppens måte å ordne opp når noe er galt..[:(] Og når det først skal skje, er det bedre nå enn senere.. Det er forferdelig å være midt oppi dette, så jeg håper det aldri skjer igjen! Neste spire skal sitte som støpt! Det er iallefall sikkert![;)]

Send oss et hint her inne da når det klaffer for deg igjen...Litt koselig og høre syntes jeg [:)]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Send oss et hint her inne da når det klaffer for deg igjen...Litt koselig og høre syntes jeg [:)]

enig i det. alltid koselig å høre hvordan det går videre.
[:D]

huff, trist å høre.. håper det blir full klaff igjen om ikke lenge.....

ORIGINAL: fillifjonka

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

enig i det. alltid koselig å høre hvordan det går videre.
[:D]

Skal gjøre det! Håper det går rimelig kjapt![;)]

Signerer denne, føler med deg
ORIGINAL: fillifjonka

uff nei[:o]
så vondt da.
håper det kommer en spire snart som holder godt fast i 9 mnd.
lykke til videre.
stor klem

ORIGINAL: semine

Ånei. [:(] Det var utrolig leit å høre...
Håper det snart går bedre med deg, og at neste forsøk fører til en frisk og sunn baby. Klem

Back
Topp