Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Uff.. Så trist.. men til opplysning. Jeg blødde ut en tvilling de ikke hadde sett på ul. Har og styrtblødd å hatt koagulert blod. Jeg ville tatt blodprøver hos fastlegen. Ev bestilt time til gyn. Halve morkaka løsnet når jeg var 13 uker gravid ene gang. Så blødning å klumper er stortsett negativt. Men ikke alltid!
Jeg har to livmorer, så her er det alltid grundig sjekk når jeg er på ul. Dessuten var det tvillinger sist, så sjansen er ekstremt liten for at jeg skulle blitt gravid med det igjen. Hadde det vært tegn til blodansamling noe sted hadde det blitt oppdaga igår. Så det er nok bare en vei dette har gått. Vil gjerne ha et lite håp, men bedre å se realiteten i øynene med en gang. Har snakka med både jm, sykehus og lege, og alle tre sier det samme. Skal ta blodprøve på fredag for å sjekke om alt har kommet ut.
Uff.. Ikke noe gøy..jeg har vert gravid med tvillinger 3,ganger.så ikke umulig. Men ikke veldi sansynlig hellerr.. Sender mange klemmer og lykke til! ❤ håper det ordner seg! Har du barn fra før?