Kortvarig glede

Huff trist:( håper spira klamrer seg fast neste gang<3

Aner ikke hva som har skjedd. Alt var perfekt på ul. Våkna i 3tida inatt av at jeg blødde. Har kommet ut flere store blodklumper, og jeg har sterke menslignende smerter, så er vel bare en ting det kan være :/

Uff så fryktelig :-(♡
Sender deg masse gode tanker og klemmer :'(

Så leit å lese... I mitt forrige svangerskap begynte jeg blø gaaanske mye etter en innvendig UL i uke 11. Klumpete og lette menssmerter og et trykk nedentil. Jeg gikk i hele 9 dager å trodde alt var over, helt til jeg kom på en UL for å se om rester var borte. Da fant vi et bankene hjerte og et foster på nesten 13 uker. Så ikke gi opp! Blødningene kan skyldes et hematom e.l. men skjønner jo du ser det værste og blir redd og ikke ser særlig lyst på deyt. Kan du ikke ringe sykehuset å be om en ultralyd?

Uff, så forferdelig trist :( God klem ❤️

Så leit å lese... I mitt forrige svangerskap begynte jeg blø gaaanske mye etter en innvendig UL i uke 11. Klumpete og lette menssmerter og et trykk nedentil. Jeg gikk i hele 9 dager å trodde alt var over, helt til jeg kom på en UL for å se om rester var borte. Da fant vi et bankene hjerte og et foster på nesten 13 uker. Så ikke gi opp! Blødningene kan skyldes et hematom e.l. men skjønner jo du ser det værste og blir redd og ikke ser særlig lyst på deyt. Kan du ikke ringe sykehuset å be om en ultralyd?

Har snakka med legen så jeg skal ta hcg-prøver på fredag. Hun mente det ikke var noe håp mtp at jeg har sterke smerter, det har vært flere klumper og blødningen gir seg ikke. Jeg hadde en dårlig følelse denne gangen, og den viste seg dessverre å stemme. Jeg sa det sist også at det var for enkelt så det måtte gå galt, og det gjorde det den gangen og, men da var jeg nesten halvveis i svangerskapet. Heretter skal jeg lytte til magefølelsen og ikke la andre overbevise meg om noe annet.

Ånei! Jeg kan ikke tro det snudde så fort! Så forferdelig urettferdig!! :( sender en stor klem :Heartred

Back
Topp