Kortpustet?

caracara

Forumet er livet
Er aldeles ikke et trenende menneske, men har ikke følt meg kortpustet før! :S noen andre som har det sånn? Har også merket at magen strammer seg en del iten at det gjør vond, kynnere?

Jeg er også litt "kortpurstet" men ofte om kvelden. Men ingenting eg stresser med.. hjelper å reise meg opp og bevisst ta dype åndedrag.
Det andre du snakker om har eg også begynt å kjenne.. er førstegangsgravid så vet jo så klart ikke hva det er.
Men tror det er kynnere. Denne stramme følelsen nedi magen..gjør ikke direkte vondt, men er ubehagelig noen ganger. .
:)

Har vært kortpustet eller tungpustet nesten helt siden starten av svangerskapet. Det er pga økt blodgjennomstrømning i kroppen - slik jeg har forstått det. Aldri hatt det så tidligt i et svangerskap før, men har visst ekstra mye blodgjennomstrømning dette svangerskapet, derfor jeg merket det såpass tidlig (registrert bilyd på hjertet) Men er helt ufarlig da ;)

Blir fort andpusten jeg også. Så er nok normalt ja. Og strammingen i magen er kynnere ja, men det skal barevære ubehagelig, ikke vondt. Kommer nok etter at du har brukt magemusklene;)

Blir også andpusten av ingenting omtrent.. :s

Back
Topp