Kortlagekveld - sørlandsjenter!!!

AB

Forumet er livet
Hei hei...

Noen som er klare for en ny kortlage kveld igjen snart??
Det klør i fingrene mine.. hehe....[:D]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hvis vi bare blir fire som sist, så kan vi forsåvidt ha det hos oss, hvis ikke du har lyst å ha det hos deg da, AB???

Men håper jo det er maaaange som vil være med denne gangen[;)][:D]

Ja, kjempegøy!!! Har masse bilder som ligger og venter på meg nå... Skal bli deilig å få gjort noe der[:D] Gleder meg

Da foreslår jeg at vi tar det neste tirsdag, 27.mars kl 1800 hos meg??? Hvis det er mange som vil være med så tror jeg vi må ta det hos AB, men det går vel greit, eller hva AB???[:D] Hvis tirsdag ikke passer for folk, så kan vi ta torsdag?? Jeg vil jaffal vente til neste uke fordi jeg venter på bilder (bare ca 600...[&:]) som jeg skal hente i slutten av uka..[:)]

Hm... kan jo ta det litt seinere da, eller så kan du bare komme når du kan???[:)]

å! dette hørtes gøy ut

ja[:D] bli med da vel[:D] kjempegøy hvis du vil!!!

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

[:D]å! dette hørtes gøy ut

Ja, kom!!!![:D]

Så gøy hvis flere også vil bli med[:D] Flink var du også , mrs black beauty, jeg sniktittet på hjemmesiden din[:D][;)] Da må du bare gi oss adressen, lisemor, så kommer vi! Skal vi ta med litt snacks hver sånn som sist eller?

Da har jeg sendt pm til de av dere som her meldt sin interesse[:D]

Det var veldig koselig!![:D] Var bare oss tre, da, hadde hatt plass til flere[;)] Var dumt du ikke kom, sakri, men håper du blir med neste gang!!!

Back
Topp