Smulen Forumet er livet 4 Sep 2008 #1 Velger en skisseoppgave, falt for denne skissen: Bidrag sendes til meg på pm innen 18.9 kl 1900. Masse lykke til alle sammen! [:D]
Velger en skisseoppgave, falt for denne skissen: Bidrag sendes til meg på pm innen 18.9 kl 1900. Masse lykke til alle sammen! [:D]
P pustle Gift med forumet 6 Sep 2008 #4 Får se om jeg ikke får blitt med på denne runden, begynner jo permisjon til onsdag, så må ha noe å gjør på![:D]
Får se om jeg ikke får blitt med på denne runden, begynner jo permisjon til onsdag, så må ha noe å gjør på![:D]
Smulen Forumet er livet 7 Sep 2008 #5 Fint at flere vil være med[:)] Om noen har sendt bidrag så har jeg ikke fått de, innboksen min var full (note to self: husk å slette pmer jevnlig)
Fint at flere vil være med[:)] Om noen har sendt bidrag så har jeg ikke fått de, innboksen min var full (note to self: husk å slette pmer jevnlig)
Smulen Forumet er livet 12 Sep 2008 #9 ORIGINAL: Celene har prøvd å levere... Har prøvd å sende deg pm, innboksen din er full. Fikk ikke med bildet. Mail til supersmulen@hotmail.com
ORIGINAL: Celene har prøvd å levere... Har prøvd å sende deg pm, innboksen din er full. Fikk ikke med bildet. Mail til supersmulen@hotmail.com
Smulen Forumet er livet 18 Sep 2008 #15 ORIGINAL: ~I am Jeani~ Kommer ikke til å rekke denne jeg [:(] Men neste gang er jeg med [:D] Flott! Er ikke med denne runden jeg heller[;)]
ORIGINAL: ~I am Jeani~ Kommer ikke til å rekke denne jeg [:(] Men neste gang er jeg med [:D] Flott! Er ikke med denne runden jeg heller[;)]