korti man legger de ..

Lene Jeanette

Flørter med forumet
jeg legger min gutt kl 22.00 av og til 22.30. har lyst på faste tider no å det har gått veldig fint .. heli å få litt alene tid me sambo og.. korti legger dere småtassene? har dere faste legge tider no ??

Helt fra gutten min har vart ca 1 mnd gammel har han hatt faste spise og legge tid.. han legger seg 20.30 hver kveld og våkner 0500.. Da er det melk med 3 timers mellomrom... hver dag er lik.. [:D] Spisetid: 5-8-11-1400-1700-2000, og legging 20.30.. Her fungerer alt utmerket.. En sjelden gang våkner han rundt 0600..

Har ikkje fått helt spise rutine men det komer seg han e veldig mye våken på dagen .. sover bare ett kvarters tid om gangen.. ca 4 ganger for dagen.. hehe.. så han sover en stund på morgenkvisten [;)]

han prøver å legge han rundt 22.00, og da sover han som regel hvertfall før 23.00... vanligvis sover han klokka 22.30.
Jeg har ikke stressa så fælt med å lage rutine på han enda, han har egentlig funnet rytmen helt selv.det er rett og slett da han er trøtt. Jeg bader/vasker ca 20.30 da og tar på pysj så han er klar hvis han skulle ville sovne før.. han sover 7-9timer første delen av natta,mat, så 3 timer.. så er han vel våken en stund også sover han 1-2 timer igjen da... ellers så sover han rundt en halvtime av gangen ca 2 ganger iløpet av dagen...

legger Nathalie i mellom 22.30 og 24 så sover hun helt rundt til 9.00-10.00. herlig
[:D][:D][:D]

Legger Eskil mellom 19 og 20. Da våkner han en gang i løpet av natten for pupp og så sover vi videre igjen. Syns vi har fått en veldig deilig rutine. Hatt det sånn siden han var 3 uker gammel! Han styrte det egentlig selv. I begynnelsen sov han noen timer på sofaen om kvelden, før jeg fant ut at det var bedre å legge ham i senga - og det funket jo veldig bra!

Back
Topp