korti KAN mensen komme?

VilSåGjerne

Forumet er livet
vist dette ikke funker,korti pleier mens å komme då???

mye eg lurer på i d siste[:)]

min kom dagen etter testdato
crinonen kan utsette mens, men kan komme som normalt også etter det eg ha skjønt...

oki, då vet eg det[:)]

off eg e så lei den kremen no, den er så ekkel, når det komemr ut igjen[:'(]

Crinone er ofte dagen før testing eller den dagen man tester, men kan også komme senere. Men det er disse andre stikkpillene som oftest forsinker mensen, som ikke komer før man slutter med de.

skulle spørre om det samme..hehe

kan jo også spørre: når kom mensen ved forsøk som var negative????
litt greit å se hva som er "vanlig"[:)]

Negativt forsøk for meg, mensen kom på testdagen, dvs ruge dag 14 eller lutealfase dag 16. Jeg har normalt en lutealfase på 13 dager, kan forekomme at den er på 12-14 dager.

syklusen min var ikke stabil før forsøket, så veit ikke hvor lang lutealfase jeg har. men det blir vel litt annerledes i forsøk, men tar jo crinone tom rugedag 14, altså testdagen...så får vi se da om den kommer eller ikke...IKKKKKKKEEEEE[:D]

Jeg fikk mensen en dag før testdag. 
Håper den holder seg langt unna dere. [:)] I 9 mnd...

Det var det jeg skulle også, men jeg tok ikke crinone på testdagen for da var det negativ test og full rulle med tr når jeg stod opp den dagen, var ikke særlig fristendes å sprøyte inn noe ekstra da, men det hadde jo vært ganske unødvendig og da.

off vil ikke ha mensen....er så digg uten, å så vil jeg ha baby NÅ.
er så spent igrunn, selv om jeg glemmer det fort i en  hektisk hverdag, men så plutselig går det opp for meg at jeg er ruger...wow lissom. 6 dager igjen[:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: *ruge*babytutta

er så spent igrunn, selv om jeg glemmer det fort i en  hektisk hverdag, men så plutselig går det opp for meg at jeg er ruger...wow lissom. 6 dager igjen[:)]

klarer du virkelig å glemme at du er ruger ???? så heldig du er , kan ikke forestille meg at jeg klarer d hehe.
jobber du som vanlig i rugeperioden? jeg lurer på å ta ut sykemelding den første rugeuka...

spørst omdu får det. eg spurte om hvor lenge eg skulle ta det med ro,men eg skulle leve som vanlig. jeg fikk bare sykemelding til dagen etterpå,selv med de store smertene eg hadde,kunne ikke stå oppreist engang. men helligvis hadde eg tatt ut ferie uke denne uken,så eg har ikke vært på jobb på to uker no[:D]starter opp igjen på mandag i full stilling.

klarer du virkelig å glemme at du er ruger ???? så heldig du er , kan ikke forestille meg at jeg klarer d hehe.
jobber du som vanlig i rugeperioden? jeg lurer på å ta ut sykemelding den første rugeuka...

glemme å glemme[:D]
går noen timer mellom hver gang jeg tenker på det.men hadde du hatt min timeplan så hadde du nok glemt det også hehe.[:D]
neida stresser ikke, men er på skolen om dagene, å jobber lørdag og søndager å noen timer på kveld i uka..så har jeg skoleoppgaver å husarbeid..sykemelding er ikke aktuelt for min del, er ikke syk, så har ikke behov for sykemelding føler jeg selv, ikke denne gangen hvertfall- å fysisk tar jeg det veldig rolig,psykisk å egentlig. føler meg normal jeg hehe[:)]

ja er greit se situasjonen og behovene an. selv hadde jeg uttak onsdag og innsett fredagen, var på jobb lørdagen jeg da,men har en sittestillejobb så gikk fint. men jeg kjente det rimelig godt i flere dager etterpå,så hadde det vært midt i  uken å i en fysisk krevende jobb måtte jeg nok tatt et par dager tror jeg.
jeg gleder meg så sinnsykt til hverdagslivet mitt med dagjobbing å fritid om kveld/helg begynner.....er ås lei livet midt med skole å turnusjobbing...vil ha skikkelig familieliv jeg nå[:D]

ja er greit se situasjonen og behovene an. selv hadde jeg uttak onsdag og innsett fredagen, var på jobb lørdagen jeg da,men har en sittestillejobb så gikk fint. men jeg kjente det rimelig godt i flere dager etterpå,så hadde det vært midt i  uken å i en fysisk krevende jobb måtte jeg nok tatt et par dager tror jeg.
jeg gleder meg så sinnsykt til hverdagslivet mitt med dagjobbing å fritid om kveld/helg begynner.....er ås lei livet midt med skole å turnusjobbing...vil ha skikkelig familieliv jeg nå[:D]

hehe ja d aller beste er nok å jobbe på dagtid og å ha fri i helgene, skulle ønske mannen min også jobbet slik men han har myyyyye bedre jobbetider nå enn i sin forrige jobb heldigvis så skal ikke klage [:D] han jobber annenhver uke 8.30-16.30 + lørdag den uken samme kl.slett og annenhver uke jobber han 12-20 mandag til torsdag og fri resten av uka [:D]

nå jobber mannen min 08-16, så det er digg...før jobba han mye mere rotete hehe. så når den tid kommer så satser vi på å være hjemme helger og ettermiddager begge to med barn å hus å hjem...ja skikkelig a4 liv[:D]

Back
Topp