Korthåret lammskinn til seng og vognbag.

Jeg vet ikke hva slags du har kjøpt, men jeg vasker stort sett alt jeg kjøper før jeg bruker det. Om det er til baby, ungene eller meg selv.

Jeg vasket ikke når det var helt nytt. Men har gjort det nå :) Gikk fint!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kun hatt det ute til lufting, har lest at man ikkje skal vaske det fordi den inneholder et stoff som beskytter eet bedre mot skitt skal feste seg, vasker man det forsvinner den beskyttelsen

Jeg tror heller ikke man skal vaske om det ikke strengt tatt er nødvendig. Her har katten uheldigvis ligget på det noen ganger, og da ville jeg vaske det :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Katten her hadde også ligget på det, så jeg vaska begge to :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra mai!
Vasket ikke noen av dem, synes de blir så stygge da. Babyen ligger jo på en gulpeklut/fille og har klær på seg så ingen hudkontakt med skinnet så da så jeg ikke behovet for å vaske det :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk beskjed av butikken å legge det nye teppet i fryseren 24 timer. Og vaske det gamle vi har med spesial såpe for teppene. Kostet bare 99 kr på barnebutikken vi handlet.

Sniker fra juli.

Jeg har vasket mitt med slik spesialsåpe kjøpt på babyshop, hvor jeg også kjøpte medisinsk lammeskinn. Var usikker selv på om det var nødvendig.

Husk å ikke tørke det på gulv med varmekabler. Da skal visst skinnet , baksiden,fort bli sprøtt.

Back
Topp