Kortermede bodyer?

madison25

Glad i forumet
Kjøper dere dette til babyen i magen? Jeg har foreløpig bare kjøpt langermede, men lurer på om jeg kanskje burde ha noen i 50-56 også? Det kan jo være godt å varmt u august/september. Fint å høre hva dere andre tenker ang dette :)

Jeg kjøper ikke kortermede bodyer, flere har sagt at når de er så små så klarer de ikke å regulere varmen selv enda.

Jeg kjøper ikke kortermede bodyer, flere har sagt at når de er så små så klarer de ikke å regulere varmen selv enda.
Det er jo sant, men det betyr jo også at de ikke klarer å regulere det om de blir for varme.. Men tenker at om jeg kjøper noen så blir det nok ikke mange. Men nå ligger det også i bakhodet at lillegutt her var varm hele tiden, akkurat som pappaen ;) Så selv om han ble født i desember brukte han faktisk kortermede bodyer inne med strømpebukse under av og til. Vi liker å ha det varmt inne da... :)

Har kjøpt to stk kortarmede bodyer :) i str 50, så regulerer vi med en jakke utenpå hvis det er bruk for de i det hele tatt ;)

Nei, jordmor sa at de klarer ikke holde på varmen selv når de er så små at de bruker 50-56, så det var ingen vits :-) så vi har kun gode lange ermer :-)

Det er jo sant, men det betyr jo også at de ikke klarer å regulere det om de blir for varme.. Men tenker at om jeg kjøper noen så blir det nok ikke mange. Men nå ligger det også i bakhodet at lillegutt her var varm hele tiden, akkurat som pappaen ;) Så selv om han ble født i desember brukte han faktisk kortermede bodyer inne med strømpebukse under av og til. Vi liker å ha det varmt inne da... :)
Så lenge det er godt og lunt inne er det jo ikke noe problem :-)

Har en liggende fra storesøster. Av erfaring brukte vi den ikke mye da Norsk sommer ikke er så kok varm. Og eldste her er født i august hun også. Så gidder ikke å kjøpe fler!

Vi har fått masse kortermede bodyer, men jeg skal ikke vaske de for jeg vet at de ikke blir brukt uansett. Blir bare å ta plass i kommoden.

Nei, skulle det bli SÅ varmt at vi får bruk får det, er vel butikkene åpne etter at ungen er kommet, så da kjøper jeg heller etter behov.

Har ikke tenkt tanken. Tror jeg kommer til å kjøpe to-tre stykker bare for å ha det :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Jeg har vel en eller to etter eldstemann som ble født i juli, men ettersom de knapt nok ble brukt på han regner jeg ikke med å få bruk for dem nå, var i hvertfall ikke behov da vi fikk andremann, han ble født 2. september, (hadde samme termin da som nå).

Jeg har ikke tro på at vi kommer til å trenge det, så jeg hadde nok ikke kjøpt det selv. Nå fikk vi en fem-pakk(!) med kortermede bodyer i gave når førstemann kom til verden (litt komisk siden han er født i februar), en gave fra noen som ikke har barn selv. Disse har vi aldri brukt, men har tatt de frem, så jeg skal skylle gjennom de denne gangen.

Har kun funnet fram 2-3 stykker fra forrigemann. Kommer ikke til å kjøpe noen da jeg tviler på at de kommer i bruk.. da ma det vere at vi får noen veldig varme dager i slutten av august og i september i tilfelle :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjøper dere dette til babyen i magen? Jeg har foreløpig bare kjøpt langermede, men lurer på om jeg kanskje burde ha noen i 50-56 også? Det kan jo være godt å varmt u august/september. Fint å høre hva dere andre tenker ang dette :)

Fødte 9 august sist og da måtte jeg ha det.. var 25 grader og sol da vi dro hjem fra sykehuset, så var en varm høst. så har noe liggende :=)

Back
Topp