Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo sant, men det betyr jo også at de ikke klarer å regulere det om de blir for varme.. Men tenker at om jeg kjøper noen så blir det nok ikke mange. Men nå ligger det også i bakhodet at lillegutt her var varm hele tiden, akkurat som pappaen Så selv om han ble født i desember brukte han faktisk kortermede bodyer inne med strømpebukse under av og til. Vi liker å ha det varmt inne da...Jeg kjøper ikke kortermede bodyer, flere har sagt at når de er så små så klarer de ikke å regulere varmen selv enda.
Så lenge det er godt og lunt inne er det jo ikke noe problemDet er jo sant, men det betyr jo også at de ikke klarer å regulere det om de blir for varme.. Men tenker at om jeg kjøper noen så blir det nok ikke mange. Men nå ligger det også i bakhodet at lillegutt her var varm hele tiden, akkurat som pappaen Så selv om han ble født i desember brukte han faktisk kortermede bodyer inne med strømpebukse under av og til. Vi liker å ha det varmt inne da...
Kjøper dere dette til babyen i magen? Jeg har foreløpig bare kjøpt langermede, men lurer på om jeg kanskje burde ha noen i 50-56 også? Det kan jo være godt å varmt u august/september. Fint å høre hva dere andre tenker ang dette