Kortere syklus etter SA, erfaringer?

Ebs24

Flørter med forumet
Har alltid hatt helt presis mens hver eneste måned så lenge jeg kan huske. 28 dagers syklus.

Så hadde jeg en SA før jul, utskrapning. Etter det har syklusen blitt mer ustabil, kommer gjerne 2-5 dager før tiden så syklusen blir jo ganske kort. Har ikke blitt gravid igjen heller. Har noen erfaringer med at syklusen endret seg etter SA? Og om evt en kortere syklus gjør det vanskeligere å bli gravid? Noen råd?

Etter MA/SA pleier lutealfasen bli kortere en stund, men det pleier å rette seg opp etter 2-3 sykluser.

Vet du når du har eggløsning? Du kan jo sjekke med eggløsningstester, også telle dagene fram til mens. Hvis det er mindre enn 12 dager kan du evt be om progesterontilskudd

Hadde en SA før jul, hadde en lengre enn normalt rett etter, også en veldig kort en... Så ble surr her og. Etter det fikk jeg eggløsning litt senere enn jeg pleier. Nå har jeg hatt en MA med ufullstendig medisinsk, kirurgisk nå på fredag. Spent på hvordan det går nå :( Aldri oppleved SA eller MA tidligere og hatt stabile sykluser.

Back
Topp