Kortere skjede etter fødsel??

buster

Forumet er livet
Må bare spørre jeg..
Er litt flaut, men har liksom problem med at det virker som han "stanger" oppi..Hehe..
Bakfra eller litt for hardt er kjempevondt!! Begynner jo å bli ett problem da, for han må være kjempeforsiktig og man stillinger er vonde...[&:]
Var ikke sånn før, har jo alltid likt det litt hardt...
 
Noen andre som har hatt det sånn?? Føler at han rett og slett er for stor for meg nå...[&:][:(]
 
Er ikke noe godt i det hele tatt nei!!![:'(]
Kan det være livmortappen ja?
Jeg håpte det skulle bli bedre med tida jeg, men det ser ikke slik ut...
 
ORIGINAL: Mamma_20

ja det trodde jeg og... [&:] men har du blitt undersøkt der etter fødsel?

 
Nei har ikke det.
Ble ikke sydd, så tror ikke legen synes det var nødvendig..
 
Du da?
 
Njaaa på en måte vondt i mage...
Uff kan jo ikke være normalt??
Greier jo nesten ingen stillinger og ikke noe hardt!! hihi, blir kjedelig det!![:)]
 
Er jo liksom ganske flaut å dra til legen "bare" for å spørre om det og da...
 
Jeg å sleit med at jeg var trangere etter fødselen. Klarte ikke de 2 første gangene å få "den" inn engang...
Føler også at livmora er lengere nede... Klarer ikke å "ta i mot hele han". Det butter i mot.
Derfor er det ikke snakk på no' mere røff sex så lenge det føles slik! Skal ingenting til for at det blir vondt.
 
Har vært på gu, alt var bra...
Håper det retter seg med tiden.
 
Godt å høre at det er flere.
 
 
ORIGINAL: carina82

Jeg å sleit med at jeg var trangere etter fødselen. Klarte ikke de 2 første gangene å få "den" inn engang...
Føler også at livmora er lengere nede... Klarer ikke å "ta i mot hele han". Det butter i mot.
Derfor er det ikke snakk på no' mere røff sex så lenge det føles slik! Skal ingenting til for at det blir vondt.

 
Har vært på gu, alt var bra...
Håper det retter seg med tiden.
 
Godt å høre at det er flere.

 

 
Er akkurat sånn det er ja! Spurte du om det på GU eller? Sa han at det rettet seg med tiden?
Er så innmari kjedelig..[:'(][:'(][:@]
 
Er godt å høre at det er flere ja...[&o]
 
Var på gu 5 uker etter fødselen, så vi hadde ikke hatt sex enno vi da....
 
Håper og satser å at det går seg til...
 
 
 
Back
Topp