kortere livmorhals

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Etter ny måling idag var den 2,8cm, sist gang 3cm. Ikke stor forskjell men den blir jo kortere. Så da går jeg vell ihvertfall ikke over tiden kan jeg tenke. Det var ikke helt gale enda så lenge den var over 2,5cm, så får se etter ny kontroll 5 mai. Men er jo bare 25+2 så det er skummelt og tenke på. Noen andre her som regner med å få litt før tiden? Tenker også på denne garderella infeksjonen jeg ikke klarer bli kvitt :( fare for for tidlig vannavgang fra før av da.

Mye mye bedre :-) utrolig hvor mye det hjalp å få i seg rikelig mengde væske og næring. Nå klarer jeg spise regelmessige måltider sånn at jeg klarer å holde kvalmen i sjakk. føler meg som et nytt menneske :)

Hvorfor fikk du målt livmorhalsen din? Bare lurer, håper du synes det er greit å svare. Hvis ikke skjønner jeg det og :)

Spennende å se når minien din kommer :-) Godt du får så god oppfølging og at det går bedre etter sykehusoppholdet :-)

Hadde kort livmorhals med nr 2. Den var 3,2 i uke 20. Jeg fikk ikke flere undersøkelser, men fikk beskjed å holde meg rolig hele svangerskapet. Jeg tok det litt med ro, men hadde samme oppgaver :P

Han ble født 4 dager før UL terminen som var menstermin :)

Jeg har kort og har vært på sjukehuset fire ganger nå. Skal bli sjekker om to uker igjen. Den var mellom 2.5 og 2.9, så blir spennende å se. Jeg har hatt vonde kynnere og nedpress. Så blir spennende å se når hu kommer.

Hvorfor fikk du målt livmorhalsen din? Bare lurer, håper du synes det er greit å svare. Hvis ikke skjønner jeg det og :)
Siden jeg har hatt blødninger hele svangerskapet går jeg ut fra, de har vertfall målt den hver gang nå :)

Jeg har kort og har vært på sjukehuset fire ganger nå. Skal bli sjekker om to uker igjen. Den var mellom 2.5 og 2.9, så blir spennende å se. Jeg har hatt vonde kynnere og nedpress. Så blir spennende å se når hu kommer.
Spennende, her var den 2.8 nå. Fikk du også info om at 2.5 var på grenseland? Blir du følgt opp mer?

Spennende, her var den 2.8 nå. Fikk du også info om at 2.5 var på grenseland? Blir du følgt opp mer?
Fikk ikke beskjed om så mye. For den ble ikke målt før jeg fikk sterke kynnere. Men jeg skal inn igjen om to uker å sjekke. men jeg skulle ringe med en gang hvis det var noen forandring på formen min.

Siden jeg har hatt blødninger hele svangerskapet går jeg ut fra, de har vertfall målt den hver gang nå :)

Åja, skjønner. Godt de passer på! Skulle gjerne fått målt min selv pga at jeg har fjernet litt av livmorhalsen tidligere, men nei, det trengtes ikke..! Hmf :/

Back
Topp