Kortere eller lengere

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Jeg tror jeg er kortere på vei en 5+5, tror jeg er mer 5 eller 5+2-3. Har en app som heter FLO og der har jeg skrivd alle øktene våre [emoji85] Skal bestille tidlig UL, men skal vente til jeg 6 uker. Hva tror dere at dere er?

Jeg tror jeg er kortere på vei en 5+5, tror jeg er mer 5 eller 5+2-3. Har en app som heter FLO og der har jeg skrivd alle øktene våre [emoji85] Skal bestille tidlig UL, men skal vente til jeg 6 uker. Hva tror dere at dere er?
tror det et best og vente litt. er jo ikke så mye og se i begynnelsen og om du er kortere på vei så er det jo iallefall vanskeligere å se. Men går man ikke utfra siste mens når man regner på hvor langt man er på vei? :o

tror det et best og vente litt. er jo ikke så mye og se i begynnelsen og om du er kortere på vei så er det jo iallefall vanskeligere å se. Men går man ikke utfra siste mens når man regner på hvor langt man er på vei? :o

Jo, men det går på eggløsning. Man blir ofte satt enten noen dager tilbake eller fram på ordinær UL. Slutta på pilla i desember så TR har vært litt ustabilt siden. Har UL bilde av datteren min når jeg var 6 uker på vei [emoji173]️

Eg trur at eg er 7+6 i dag, men om eg reknar frå siste mens, og litt lang syklus, er eg 8+2. Eg fekk veldig svak positiv test 3 dagar etter ikm, difor trur eg at eg er kortare på veg enn legen trur.

Hvis du vil ta ul så sier de at du bør være kommet til uke 6, minst! Før det er det ingen vits. Jeg skal når jeg trooor jeg er 6+1. Muligens jeg er noen dager lengre, er litt derfor jeg skal. Vet akkurat når vi hadde sex, men ikke når el var. Men med stabile sykluser i mange år er det rart om det var mer enn bare et par dager forsinket. Fasinerende disse kroppene våre :p

Back
Topp