Korte soveintervaller på dag

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
Hei! Hvordan sover deres små på dagen for tiden. Om vi ikke får tur eller kjører bil sover han gjerne bare 20 min hver gang i senga si eller kurven. Han virker kjempetrøtt.

Synes å huske at lillebror gjorde det samme da han var rundt 3 mnd

Her sover han korte intervaller om han sover på sofa, seng eller kurven sin på dagtid. Om jeg legger han ut i vogna kan han sove 2-3 timer. Så her soves det stort sett ute :) Da får vi en mye blidere baby å ha med å gjøre også :)

Her sover han korte intervaller om han sover på sofa, seng eller kurven sin på dagtid. Om jeg legger han ut i vogna kan han sove 2-3 timer. Så her soves det stort sett ute :) Da får vi en mye blidere baby å ha med å gjøre også :)

Må prøve det samme! Må du kjøre vognen da eller sovner han uten vugging?

Sover nesten ingenting om jeg prøver å legge henne i vuggen, kan vere alt fra ingenting, til 5-20 min.. Kan sove 2-3 timer om hun får ligge på fanget.. Tips til å få henne til å sove andre steder enn på fanget mottas med takk!

Sover alltid ute i vogna fra kl 9. Kan da sove til 12 eller 13.... sovner nesten med en gang vi legger henne ut, men triller alltid til søppeldunken med bleiene! Da sover hun garantert når vi er tilbake!

Sliter med det samme her, sjelden over 30min inne på dagen. Litt forskjellig når vi går tur hvor lenge han sover etter vi kommer hjem, noen ganger fem min andre ganger flere timer.

Her sover hun kun i armene mine... våkner med en gang jeg legger henne fra meg. Kan også sove om vi kjører bil, eller om vognen går.

Jeg vet ikke helt. men ca 1 time i mellom hvert måltid her.

Back
Topp