Kortbukse/knebukse?

Litja17

Elsker forumet
Septembergull'17
Høsthjerter 2017
Marsboere 2020
Noen som har gode tips? Må ha "bukse" på jobb, men skulle hatt ei litt mer sommerslig enn dongerigravidbuksene mine.....
(Kan strengt tatt gå i kjole/tights, men skiller meg allerede ut både som dame og at eg ikkje bruker oransje synlighets/refleksklær.....)
Så egentlig - knall oransje knebukse hadde vært supert om noen vet hvor kan skaffes som egner seg med gravidmage [emoji23] Evt vanlig dongeri-aktig....ikke lyst å klippe nye fine dongeribuksene heller!

Only/Vero Moda har knebukser med strikk i livet. Jeg har flere av den lange varianten, og passer perfekt til gravidmage :)

Vet jo ikke hvilken str du er men zizzi har bukser som er helt nydelige. De har mye stretch :) bruker min bukse derifra enda. Så de hadde fått inn i fersken farge :) nesten orange?? Hehe

Only/Vero Moda har knebukser med strikk i livet. Jeg har flere av den lange varianten, og passer perfekt til gravidmage :)
Stemmer, har ei slik, men tror eg må en størrelse eller to opp.

Bruker vanligvis 38/40, zizzi er vel for litt større størrelser? Får ta en sjekk [emoji4]

Kjøpte vanlig svart kortbukse på cubus..eller, til meg var den normallengde da. :P

Back
Topp