Kort varig besøk i juniklubben gitt

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Etter en positiv test i går våkner jeg i dag opp til mensen.... Jeg regner med at dette er det som omtales som kjemisk graviditet og at dette ikke var ment å være. Hadde jeg ikke testet tidlug hadde jeg aldri vist om dette. Merkelig dette her, ikke var det planlagt, men veldig ønsket. Og etter uken med alle symptomene og tiden til å tenke på det- er det ikke noe annet jeg øsnker mer... Føler meg ovveraskede skuffa og trist! Kjiipt! Lykke til jenter!! God tur til juni2013

ååhhneiiii :(((

Sender deg masse gode varme trøste klemmer kjære deg.

Åsså krysser jeg fingre for at du kommer inn på juli forumet neste mnd :D

Trist:(  Opplevde selv en kjemisk graviditet i aug ifjor, da fikk jeg en utrolig svak positiv test 14dpo og begynte å blø 16dpo. testen ble aldri sterkere...

var din test svak? jeg tror det bare kalles kjemisk graviditet hvis testen blir veldig svak og ikke blir sterkere, fordi egget fester seg egentlig ikke, men bare streifer forbi og kan muligens feste seg for en veldig kort periode, men ikke nok til at en test vil slå ut nokså positivt. 

Håper spiren klorer seg fast neste gang<3 Lykke til!

Takk for tankene- overrasket over min reaksjon- er så trist liksom... Jeg har hatt tre svake tester 9, 11 og 13 dpo, ble sterkere. Den i går kom krysset med en gang, men det var et svakt kryss- det var det. Dette er velbaksdien med tidlig testing....

Man kan også være gravid og ha mensen! Hadde ej våre dej hadde ej testet om et par daga igjenn berre for å være sikker!

Hva- er det sant? hmmm...

Har ei veninne som ik ante at ho var gravid før fødselen var igang og ho hadde mensen! Ho hadde regelmessige syklusa både før og under graviditeten! Så som sakt ej hadde testa igjenn om nokken daga!

Uff det var trist å høre :(

Men som skrevet over her så kan man vre gravid selv om man får mensen.
Skjedde med xen til sambo. Hun visste ikke hun var gravid før hun var ganske langt på vei.

da ser jeg an de kommende dagene da og om de ømme puppene og "fyllesyken" fortsetter så får jeg kanskje teste på ny....

uff... det er ikke noe kjekt. Det er rart hvor fort man venner seg til tanken med å få barn. Klart du er skuffet selv om du bare hadde visst det i en dag! Lykke til, kanskje blir du med i juliforumet skal du se :)

Det er noe med håpet og forventningen om det som skal bli, og da blir det så sårt.. NOEN har vært inni deg, selv om det kanskje har gått til grunne allerede.. og det er litt rart å tenke på <3

Håper selvfølgelig at du er av typen som kan være gravid selv om du har mensen ;)

Det hadde jo vært topp om jeg var den typen ja! Men det har ikke skjedd i mine to foregående svangerskap. Det er vist bare å vente å se....

Veldig trist å høre.. Håper virkerlig at det bare er en liten blødning, og at du er gravid.. Masse trøsteklemmer. :)

Jeg blir røt av alle trøstende ord, tusen takk jenter!

Så utrolig leit! Får håpe det bare er en liten blødning og at testene blir sterkere! Tenker på deg!

Huff, så leit! Håper vikerlig det bare er en liten ufarlig blødning. Jeg har hatt masse tidlige blødninger i tidligere svangerskap og ble da beroliget med ul. Evnt måle økning av hcg i blodet. Og så er drt jo som nevnt tidligere noen som får "mensblødninger" i svangerskapet når de normalt skulle hatt mensen :-)

Hvis det derimot er kjemisk, så kom legen min med noen trøstende gode ord da jeg hadde kjemisk sist: "Da er det stor tjangse for at det blir neste måned!" Og det ble det hos oss! En måned etterpå satt spira! :-)

Masse lykke til!! :-)

Stor klem

Vil bare fortelle deg hvordan det var i mitt første svangerskap; jeg følte på meg at jeg var gravid, og tok en test rundt ikm. Den var negativ... Begynte å blø den dagen jeg "skulle", og blødde i tre dager - mot normalt åtte dager. Det var også mer beskjeden blødning enn tidligere... Tre dager etter at jeg sluttet å blø tok jeg nok en test, for jeg følte at det var et eller annet ;) Og den var veldig positiv! Opplevde blødninger flere ganger i løpet av svangerskapet, men fødte likevel en frisk og flott jente til termin <3
Så ikke for å gi deg falske forhåpninger, men siden testene dine har blitt sterkere, så ville jeg vel ikke gitt opp håpet helt enda...

Sender likevel over en klem for sikkerhets skyld, også krysser jeg fingrene for at du fremdeles er gravid :)

Dette er den rareste mensen ever.... Ferdig alt?!? Hmmm kjenner at det er et lite håp i meg... Venter til onsdag med test hvis jeg ikke blør mere...

Novembergull med juniskatt skrev:
Vil bare fortelle deg hvordan det var i mitt første svangerskap; jeg følte på meg at jeg var gravid, og tok en test rundt ikm. Den var negativ... Begynte å blø den dagen jeg "skulle", og blødde i tre dager - mot normalt åtte dager. Det var også mer beskjeden blødning enn tidligere... Tre dager etter at jeg sluttet å blø tok jeg nok en test, for jeg følte at det var et eller annet ;) Og den var veldig positiv! Opplevde blødninger flere ganger i løpet av svangerskapet, men fødte likevel en frisk og flott jente til termin <3
Så ikke for å gi deg falske forhåpninger, men siden testene dine har blitt sterkere, så ville jeg vel ikke gitt opp håpet helt enda...

Sender likevel over en klem for sikkerhets skyld, også krysser jeg fingrene for at du fremdeles er gravid :)

Takk for at du delte dette med meg!

Back
Topp