Kort regime

Ulva

Forumet er livet
På neste mens skal vi igang igjen med neste forsøk. Jeg skal denne gang ha kort regime, og starter på Pergoveris på mensdag 2. Hvor kort er egentlig et slikt regime? Har bare fått vite at jeg skal inn til ultralyd på dag 7 og mer vet jeg ikke... Får liksom ikke ringt å snakket med dem før etter helga :-P

Held på med kort regime no, var på ul dag 7 og 9, blir uttak dag 13. her og :) for oss er det no på tirsdag.. Har 8-10 eggposar på kvar side, og alt har gått etter planen.

Eg gjekk fyrst på elonva (langtidsvirkande, så kun ei sprøyte med den). Så Orgalutran frå dag 4, og puregon + orgalutran frå dag 7.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg hadde to korte forsøk på riksen. Begge gangene hadde jeg ul og blodprøve fra sprøytedag 4.
Første forsøk brukte jeg 150 ie menopur i 6 dager, da var jeg overstimulert og måtte kutte ned til en dag med 75 ie og en dag uten hormoner, før jeg kunne sette el-sprøyta.
Andre forsøk tok jeg 100 ie menopur i 5-6 dager, pluss en dag med 150, før el-sprøyta.
Orgalutran fra dag 4 i begge forsøk.
Vi reagerer så forskjellig på disse hormonene, så forsøkene blir også så totalt forskjellige.
Lykke til :-)

Back
Topp