Kort regime vs langt (pco)

Bringebærpudding

Gift med forumet
Julikulene 2020
Hva er deres erfaring med kort regime vs langt? Spesielt dere med pco(s). Og hvor gamle er/var dere?

:)

Jeg blir satt automatisk på kort pga PCO. Er også på veldig lave doser med medisiner. Var 33 da vi begynte med søskenforsøk, er 34 nå. Var 31 da vi lagde jenta vår ved hjelp av IVF.

Jeg blir satt automatisk på kort pga PCO. Er også på veldig lave doser med medisiner. Var 33 da vi begynte med søskenforsøk, er 34 nå. Var 31 da vi lagde jenta vår ved hjelp av IVF.
Hvor mange egg fikk du ut? :) så godt dere kom i mål med ivf og lykke til med søskenforsøk :D

Da jeg ble gravid fikk jeg ut 13 egg. Tror 8 ble befruktet. Fikk inn 1 og 2 på frys. Lyktes med det ferske. De 2 frosne ble satt inn som første del av søskenforsøk. Ble ikne gravid.
Neste ferskforsøk ble avbrutt da eggene nok ble høstet en dag for tidlig. Fikk ut 8 egg. Bare 2 ble befruktet, de hadde også for dårlig kvalitet. Derfor valgte sykehuset å avbryte. Noe jeg er glad for. Dumt å bruke opp et forsøk på npe man vet at ikke er liv laga.
På neste uttak fikk vi igjen ut 13. Fikk inn 1 ferskt og 3 på frys. Ikke gravid på ferskt og ikke på første fryseforsøk. Andre fryseforsøk ble avbrutt da eggene ikke overlevde tiningen.
Nå venter jeg på å begynne stimuleringen for nytt ferskforsøk. Planlagt uttak i uke 37.

Jeg fikk kort også pga pco. Gikk på lav dose menopur, fikk ut 7 egg som alle ble befruktet. Satt inn ett, ble gravid og har nå en datter, to ble fryst ned med en gang og to ble fryst ned på henholdsvis dag 4 og 5. Var 34 da vi satte igang. Har aldri prøvd lang protokoll...

Kun gått på kort, med lav dose menopur, men lang stimulering pga treg respons. Fikk ut 16, tømte 18 men to var tomme. I tillegg lot de 5 store være igjen, fordi de var vanskelig å komme til. Ble gravid med det ene egget som overlevde til slutt. :) Var 40.

Back
Topp